تاریخ انتشار: 1395/07/05 16:53
کد خبر: 259245

هافبک چپ تیم ملی/ کی روش به که نظر دارد؟ وحید امیری یا ترابی؟

کی‌روش در دو بازی با قطر و چین، ترکیب اصلی برای بازی‌های سخت با کره و ازبکستان انتخاب کرده اما هنوز،‌ یک علامت سوال بزرگ در تیم او وجود دارد.
هافبک چپ تیم ملی/ کی روش به که نظر دارد؟ وحید امیری یا ترابی؟

 به گزارش فرتاک ورزشی، کارلوس کی‌روش، زیاد اهل استفاده از ترکیب چرخشی و استفاده از بازیکنان متنوع در ترکیب تیم ملی نیست. با این وجود، او در دو بازی با قطر و چین از دو ترکیب کاملا متفاوت استفاده کرد تا تیم مورد نظرش برای دو بازی سخت با ازبکستان و کره جنوبی را انتخاب کند.

 

حدس زدن دروازه‌بان و خط دفاع تیم ملی در این دو بازی کار سختی نیست. آندو، عزت اللهی و آزمون هم جایگاه محکمی دارند و جهانبخش، خودش را به ترکیب کی‌روش تحمیل کرده است. احتمالا یک نفر از بین شجاعی و طارمی جای دژاگه را می‌گیرند اما علامت سوال کی‌روش، در پست هافبک چپ تیم ملی است.

 

کی‌روش در دو بازی با با قطر و چین، از طارمی و وحید امیری در پست هافبک چپ استفاده کرد و هیچکدام از آن‌ها، نتوانستند انتظارات او را برآورده کنند. مهدی ترابی، آقای گل فعلی لیگ هم دیگر گزینه کی‌روش در این پست است. با توجه به نمایش ضعیف طارمی و امیری در دو بازی قبل، شاید این بازی شانس ترابی بیشتر از هر دوی آن‌ها باشد اما توانایی امیری در کارهای دفاعی، شاید اوضاع را به نفع او تغییر بدهد.

احسان حاج‌صفی هم در صورت بازی میلاد محمدی در پست دفاع چپ، به کاندیداهای بازی در سمت چپ تیم ملی اضافه خواهد شد.

 

سبک بازی تیم ملی در دو بازی آینده مقابل ازبکستان و کره جنوبی، انتخاب نهایی کی‌روش برای رقابتی‌ترین پست تیمش را تعیین می‌کند. جایی که بر خلاف 10 پست دیگر، هیچ بازیکنی هنوز نتوانسته به مهره ثابت و بی رقیب او تبدیل شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xyyqz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در آستانه دربی امید به تیم منصوریان بازمی گردد