تاریخ انتشار: 1402/04/23 20:16
کد خبر: 2697

چند بازیکن خارجی، از استقلال مدعی می‌سازند!

مدیرعامل استقلال اعلام کرد که منتظر دریافت لیست بازیکنان خارجی این تیم است.
چند بازیکن خارجی، از استقلال مدعی می‌سازند!

استقلال برای تقویت اسکواد خود در فصل بعد، چاره ای ندارد که نگاهی به بازار خارجی داشته باشد. تقریبا می توان گفت که مهره های مورد نظر نکونام برای ساخت یک ترکیب قدرتمند و رقابتی، راهی تیم های دیگر شده اند و این مسئله ای است که خود وی نیز روز گذشته به آن اذعان داشت.

از زمان حضور نکونام در استقلال، گفته شد که سرمربی آبی ها به دنبال جذب چند بازیکن خارجی در پست های دروازه بان، هافبک و خط حمله است و همین موضوع باعث شده بود تا مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد سیدحسین حسینی، جلسه ای را با وی برگزار نکنند.

با این حال، تغییرات مدیریتی در استقلال باعث بر هم خوردن برنامه های قبلی شد و آبی ها چند روزی را از بازار نقل و انتقالات عقب افتاده اند اما این تیم همچنان برای جذب بازیکن خارجی اقدام خواهد کرد و این مسئله ای است که از سوی مدیرعامل آبی ها تأیید شد.

علی خطیر در گفتگویی که با رسانه رسمی باشگاه داشت، گفت: تمام بازیکنان را طبق نظر مستقیم سرمربی تیم جذب می‌کنیم و مذاکرات با بازیکنان مدنظر هم بر همین اساس بوده است. منتظر هستیم تا نکونام نظرش را در مورد بازیکنان خارجی به باشگاه بدهد تا بلافاصله برای مذاکره با آنها اقدام کنیم.

باید دید که در لیست سرمربی جوان، بازیکنان خارجی برای چه پست هایی در نظر گرفته شده اند اما جذب چند بازیکن خارجی سطح بالا و با کیفیت، می تواند استقلال را به جمع مدعیان قهرمانی بازگرداند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36oa93

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آینده پدیده استقلال به خطر افتاده است | یک رسانه خارجی فاش کرد