تاریخ انتشار: 1396/04/18 19:04
بازی خطرناک با اذهان عمومی؛
کد خبر: 197349

پشت پرده نقل و انتقالات باشگاه برق جدید/ رفتی بگو خونه به خونه بودم!

پرونده نقل و انتقالاتی باشگاه برق جدید شیراز با ابهامات زیادی روبه رو شده است.
 پشت پرده نقل و انتقالات باشگاه برق جدید/ رفتی بگو خونه به خونه بودم!

 باشگاه برق جدید شیراز که برای اولین بار لیگ یکی شدن را تجربه خواهد کرد، با شروع نقل و انتقالات لیگ یک بازیکنانی همچون سعید خردمند، فرزان دانا، محمدرضا احمدی، معین راشدی، محمد شکری، روح الله صفویان، مهرداد بشاگردی، جواد شفیعی پور، ایمان کیانی، حمید نوری، یاسر یدالله‌نیا و مرتضی سنجابکی را خریداری کرده است که اکثر بازیکنان، گمنام و بی‌نام و نشان هستند.

در روزهای گذشته کانال منتسب به باشگاه برق جدید شیراز از عقد قرارداد با بازیکنانی داده بود که در لیگ‌های نوجوانان، جوانان و امید بازی کرده بودند و نمی‌توان روی آنها به عنوان یک مهره خوب حساب باز کرد. اما اوج هنرنمایی کانال باشگاه برق جدید، درخصوص اعلام خبر به خدمت گرفتن یکی از بازیکنان امیدهای خونه به خونه بود.

صبح امروز کانال باشگاه برق جدید شیراز اعلام کرد که این تیم با یاسر یدالله‌نیا، بازیکن فصل گذشته خونه به خونه بابل قرارداد امضا کرده است و با یک جستجوی ساده، می‌توان دریافت که فصل گذشته خونه به خونه بازیکنی به نام یدالله‌نیا نداشته است و او در تمرینات تست‌گیری امیدهای خونه به خونه شرکت کرده بود که توسط سرمربی وقت بابلی‌ها خط خورد و حضورش در خونه به خونه در حد چند جلسه تمرین بود.

به هیچ عنوان قصد توهین به سطح کیفی بازیکنی نداریم و شاید آن روزی که یدالله‌نیا با خونه به خونه تست می‌داد، از شرایط بدی برخوردار بود و اکنون می‌خواهد به حقش در فوتبال برسد اما اینکه یک باشگاه اقدام به بازی با اذهان عمومی کرده و برای آرام کردن جوو شیراز می کند جای سوال دارد؟؟!

برق با بازیکنی قرارداد می‌بندد که فصل گذشته در تیمی گمنام حضور داشته، نشان از چیست! آیا مسئولین باشگاه برق جدید از این موضوع اطلاعات داشتند و یا مشاوران و دست‌های پشت پرده‌ای در باشگاه برق جدید وجود دارد که بازیکنان مد نظرشان را به این تیم می‌آورند؟!

همچنین این شائبه نیز در اذهان عمومی به وجود می‌آید که مابقی بازیکنانی که با برق جدید قرارداد امضا کردند و از تیم‌های پایه به این تیم پیوستند، دارای شرایط مذکور باشند و قطعا تنها کسی که می‌تواند به سئوالات اذهان عمومی پاسخ دهد، عوامل باشگاه برق جدید می‌باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36vwvy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی کریمی وینگر مدنظرش در باشگاه لیگ یکی را می‌خواهد
بازیکن سابق خونه به خونه در تور نفت؛

همه چیز آماده موفقیت حسین رحمانی در خونه به خونه
با خط حمله قدرتمند خونه به خونه بیشتر آشنا شوید؛