تاریخ انتشار: 1396/03/15 16:35
کد خبر: 205949

حضور آجورلو در باشگاه بشیکتاش ترکیه/ برگزاری دو دیدار دوستانه و همکاری آکادمی‌ دو باشگاه

مدیرعامل تراکتورسازی تبریز در مسابقه پایانی و مراسم اهدای جام لیگ فوتبال ترکیه حضور پیدا کرد.
حضور آجورلو در باشگاه بشیکتاش ترکیه/ برگزاری دو دیدار دوستانه و همکاری آکادمی‌ دو باشگاه

و به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی تبریز، تیم فوتبال بشیکتاش ترکیه در هفته پایانی رقابت‌های لیگ این کشور میزبان تیم عثمانلی اسپور بود که پس از پیروزی قاطع در این مسابقه، جشن قهرمانی باشگاه بشیکتاش با حضور هواداران این تیم در استانبول برگزار شد.

مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی این مسابقه را از نزدیک تماشا کرد. او همچنین در ملاقات با احمد نورجبی نایب رئیس باشگاه بشیکتاش زمینه‌ گسترش همکاری‌های دو باشگاه را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند. بر این اساس، طبق توافقات صورت گرفته بین آجورلو و احمد نورجبی قرار شد دو باشگاه تراکتورسازی ایران و بشیکتاش ترکیه در دو مسابقه دوستانه به صورت رفت و برگشت در شهرهای تبریز و استانبول مقابل هم قرار بگیرند. تاریخ دقیق برگزاری این دو مسابقه همزمان با مهلت فیفا دی و با موافقت سرمربیان دو باشگاه تعیین خواهد شد که احتمالا نخستین مسابقه در نیم فصل سال آینده برگزار می‌شود.

بررسی زمینه همکاری آکادمی‌های دو باشگاه از دیگر موارد مطرح شده در مذاکرات آجورلو و نورجبی بود که بر این اساس مقرر شد بازیکنان مستعد و برگزیده آکادمی تراکتورسازی فرصت حضور در آکادمی باشگاه بشیکتاش ترکیه را پیدا کنند و زمینه انتقال استعدادهای فوتبال آذربایجان از این طریق به لیگ ترکیه و همچنین لیگ های معتبر فوتبال اروپا فراهم شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36vyzj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نقش برانکو و پرسپولیس؛ چرا چرخ تراکتور نمیچرخد؟
جانشین سرمربی پر شورها آماده به کار شد