تاریخ انتشار: 1396/04/03 21:56
پیرمردها به صف شدند؛
کد خبر: 201125

نگاهی به بازیکنان ورودی نساجی؛ بازیکنان سوخته شاگرد پاشازاده شدند!

نساجی مازندران در بازار نقل و انتقالات خریدهای خوب و بد زیادی داشته است.
نگاهی به بازیکنان ورودی نساجی؛ بازیکنان سوخته شاگرد پاشازاده شدند!

 درحالی که نساجی تمریناتش را به دور از هیاهوی هواداران در تهران برگزار می‌کند، خریدهای سکرت زیادی در بازار نقل و انتقالات داشته است و آنچه بر روی سایت رسمی این باشگاه درج شده است، ورود 9 بازیکن جدید به این تیم می‌باشد.

9 بازیکنی که اکثرا از تیم‌های لیگ برتری به نساجی پیوسته‌اند و به نوعی سیاست باشگاه نساجی در بازار نقل و انتقالات، جذب بازیکنان دیپورتی باشگاه‌های لیگ برتری بوده است. از محمد ممشلی، مجتبی روشنگر، سعید مرادی، پیمان رنجبری، محمدسعید بروایه و مهرداد عبدی بازیکنانی هستند که از لیگ برتر به نساجی پیوسته‌اند.

نساجی همچنین از بازیکنان لیگ یکی نیز در لیست ورودی‌اش برخوردار بوده است. محمد آشتیانی، مجتبی بیژن و علی فرهنگ بازیکنانی بودند که از تیم‌های لیگ یکی به نساجی پیوسته‌اند و می‌توان گفت که خریدهای لیگ یکی پاشازاده نسبت به خریدهای لیگ برتری به مراتب از کیفیت فنی بهتر و بالاتری برخوردار هستند.

در لیست ورودی نساجی‌چی‌ها بازیکنان سوخته زیادی دیده می‌شوند که به دلیل بالا بودن سن‌شان، دیگر کارایی لازم را ندارند درحالی شاگرد پاشازاده شدند که به مراتب گزینه‌های بهتری روی میز سرمربی این تیم بود و با این بازیکنان، باید دید سرنوشت پاشازاده در قائمشهر چگونه رقم خواهد خورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36vzoj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دروازه‌بان پرسپولیس به نساجی پیوست
باعقد قراردادی دو ساله؛

مدافع نساجی مازندران به پیکان تهران پیوست
پنجمین ورودی پیکان در نقل و انتقالات؛

مدافع وسط نساجی به گل گهر پیوست
دهمین ورودی گل گهر در نقل و انتقالات؛