تاریخ انتشار: 1396/04/03 11:32
کد خبر: 201297

زوج ایدئال خط دفاعی استقلال

با بازگشت پژمان منتظری به استقلال این سوال اساسی وجود دارد که چه کسی زوج او در خط دفاعی آبی پوشان خواهد بود؛ پادوانی یا مجید حسینی و یا رابسون جانواریو؟
زوج ایدئال خط دفاعی استقلال

یکی از مشکلات اصلی که استقلال در فصل قبل داشت خط دفاعی این  تیم بود. زوج پادوانی و رابسون جانواریو نتوانست انتظارات را برآورده کند و دیدار برابر العین در لیگ قهرمانان آسیا به خوبی نشان داد که استقلال چه مشکلات بزرگی در خط دفاعی خود دارد.

آبی پوشان پایتخت همچنانکه انتظار می رفت در تابستان خط دفاعی خود را تقویت کردند و بازگشت پژمان منتظری بهترین خبر برای هواداران این تیم بود.

با بازگشت منتظری این سوال به وجود می آید که چه کسی زوج خوبی برای این بازیکن در مرکز خط دفاعی به شمار می آید. به احتمال خیلی زیاد منصوریان از زوج پادوانی و منتظری در خط دفاعی خود استفاده می کند اما آیا این تصمیم درستی است؟

هم پادوانی و هم منتظری به سالهای پایانی فوتبال خود نزدیک شده اند و هر دو بازیکن 34 سال سن دارند و این اصلا سن خوبی برای دو مدافع مرکزی که همواره فشار زیادی را تحمل می کنند نیست. استقلال با این دو مدافع برابر تیم های که مهاجمان سرعتی دارند و چشم به ضد حملات می دوزند به مشکل خواهد خورد.

سن خط دفاعی استقلال در صورت استفاده از زوج منتظری و پادوانی بالا خواهد بود و این مشکلاتی را برای آبی پوشان به وجود خواهد آورد.

منصوریان یک جایگزین خوب برای پادوانی دارد که می تواند کمک زیادی به خط دفاعی استقلال کند و آن را جوان کند. مجید حسینی تنها 21 سال سن دارد و سابقه بازی کردن در داربی را هم در کارنامه دارد و اتفاقا عملکرد خوبی هم از خود نشان داد.

حسینی ثابت کرد که اگر به او اعتماد شود می تواند مانند امیر حسین صادقی و قربانی به مدافعان بزرگی برای استقلال تبدیل شود. حضور یک بازیکن باتجربه در کنار یک بازیکن جوان بسیار بهتر از دو بازیکن پا به سن گذاشته برای خط دفاعی استقلال خواهد بود. منتظری و حسینی می توانند زوج خوب سید جلال و انصاری را در لیگ تکرار کنند و باید دید که آیا منصوریان به این دو بازیکن اعتماد می کند یا نه.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36vzr9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


معمای خط دفاعی استقلال