تاریخ انتشار: 1402/04/04 09:00
کد خبر: 3849

تقویت میل جنسی آقایان با استفاده از روش‌های روانشناسی

تقویت میل جنسی آقایان با استفاده از روش‌های روانشناسی انجام می شود.
تقویت میل جنسی  آقایان با استفاده از روش‌های روانشناسی

مان‌طور که توضیح دادیم بیشتر مشکلات جنسی و بی‌میلی‌ها در رابطه با داشتن مشکلات روانی از جمله استرس و اضطراب است. این مشکلات ذهنی می‌توانند به‌صورت خیلی جدی در زندگی زناشویی تاثیر بگذارند و عواقب بدی داشته باشند.

برای درمان استرس و اضطراب خود باید از روانشناسانی کمک بگیرید که بتوانند مشکلات شما را ریشه‌یابی کنند و برای درمان آن راه حل‌هایی ارائه دهند. وقتی استرس و اضطراب شما رفع شود، بی‌میلی جنسی نیز درمان خواهد شد.

۱: مشکلات روحی روانی از جمله دلیلی هستند که روی میل‌جنسی مردان تاثیر می‌گذارند. این مشکلات ریشه در ذهن و تفکر افراد دارند، ولی قابل حل هستند. برای این که بتوانید بی‌میلی جنسی خود را درمان کنید لازم است تا با این مشکلات روبرو شوید و آن‌ها را بپذیرید.

به عنوان مثال در طول رابطه‌های جنسی باید پذیرفت که هیچ رابطه‌ای بدون نقص نیست. با پذیرفتن این نقص‌ها و منطقی رفتار کردن با آن‌ها مشکلات موجود در حین رابطه با گذشت زمان کم خواهد شد و بی میلی‌جنسی نیز برطرف می‌شود.

۲: در طول رابطه جنسی سعی کنید از تخیل خود استفاده کنید. فانتزی‌های جنسی می‌توانند تاثیر بسیار زیادی در تقویت میل جنسی بگذارند. صحبت کردن درباره این فانتزی‌ها با شریک جنسی نیز می‌تواند در درمان این مشکل موثر باشد.

۳: برای برقراری رابطه جنسی باید با شریک‌تان صحبت کنید. صحبت درباره آن چه می‌خواهید انجام دهید، می‌تواند تاثیر زیادی بر بی‌میلی جنسی بگذارد.

۴: در طول رابطه فقط روی آلت‌های تناسلی تمرکز نکنید. تمرکز شما باید روی تمام نقاط بدن باشد، نه فقط روی نقطه‌ای خاص. تحریک شدن با دیگر نقاط بدن نیز روی افزایش و تقویت میل جنسی تاثیر می‌گذارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36wa92

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علل ناتوانی جنسی چیست؟