تاریخ انتشار: 1396/02/29 12:37
کد خبر: 209852

میثاقیان در دوراهی ماندن یا رفتن از مشهد

اکبر میثاقیان که در هفته پایانی لیگ توانست سیاه جامگان را در لیگ برتر نگه دارد این روزها با پیشنهاد چند تیم لیگ یکی مواجه شده است.
میثاقیان در دوراهی ماندن یا رفتن از مشهد

به گزارش فرتاک ورزشی، با اینکه فقط چند روز از پایان مسابقات لیگ شانزدهم گذشته رقابت میان تیم های حاضر در لیگ هفدهم آغاز شده است.

از فردای هفته آخر مسابقات تیم ها فعالیت خود را در پیش فصل آغاز کرده و برای بستن تیمی قدرتمند رایزنی ها راشروع کرده اند.شروع فصل نقل و انتقالات برابر است با آغاز رقابت بین تیم ها که از پشت میزها شروع می شود و نتیجه اش می تواند به شدت در آنچه در زمین اتفاق می افتد تاثیر گذار باشد.

انتخاب بازیکنان و جلب نظر آنان، تهیه لیست خروجی و مذاکره با کادر فنی مهم ترین کارهای مدیران در این روزهاست که موفقیت شان رابطه مستقیمی با کامیابی تیم دارد.

سیاه جامگان یکی از تیم هایی است که این روزها به قاعده باید کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشد. تیم آن ها در لحظات آخر در لیگ ماندگار شد و از آنجا که مشکلات زیادی دارد رسیدگی به آن کار شبانه روزی می طلبد.

تیمی که به همراه سپید رود رشت تنها تیم های خصوصی لیگ برتر هستند و چون به هیچ نهادی وابسته نیستند کارشان به مراتب سخت تر از تیم های دیگر لیگ برتر است.

گام اول رضایت میثاقیان:

بی تردید اولین کاری که مدیران سیاه جامگان باید انجام دهند تمدید قرارداد میثاقیان است.امضای قرارداد با میثاقیان که سال ها از فوتبال مشهد دور بود.شخصیت خاص میثاقیان برگ برنده سیاه جامگان در هفته  های آخر لیگ بود و انرژی ای که به تیم تزریق کرد. واقعیت این است که وی دوست دارد در مشهد مربیگری کند و اگر بخشی از خواسته ها عملی نشود هیچ تیمی را به سیاه جامگان ترجیح نخواهد داد.

 شایعه مذاکره جدی چند تیم لیگ دسته اولی با میثاقیان این روزها به شدت شنیده شده و باشگاه سیاه جامگان برای حفظ برگ برنده خود باید زودتر دست به کار شود. چرا که سابقه کاری میثاقیان نشان داده او در تیم های مربیگری می کند که امکانات مدنظرش فراهم شود و هرگز حاضر نیست بی گدار به آب بزند.

حال باید منتظر ماند و دید آیا میثاقیان فصل آینده هم در تیم سیاه جامگان ماندگار می شود یا که سر از تیم های لیگ یکی در می آورد؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3957bq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میثاقیان در سیاه‌جامگان ماندنی است