تاریخ انتشار: 1395/09/28 21:57
در جام حذفی صورت می گیرد؛
کد خبر: 242052

نفت و گاز گچساران- تراکتورسازی تبریز؛ دیداری مهم و نقش هواداران گچسارانی

دیدار تیم های تراکتور سازی تبریز و نفت و گاز گچساران در مسابقات جام حذفی را شاید بتوان یکی از مهم ترین بازی های تاریخ باشگاه نفت و گاز گچساران دانست.
نفت و گاز گچساران- تراکتورسازی تبریز؛ دیداری مهم و نقش هواداران گچسارانی

سه شنبه 30 آذرماه 95 راس ساعت 14، از سری مسابقات جام حذفی فوتبال کشور ، مسابقه ای جذاب مابین 2 تیم دسته دومی نفت و گاز گچساران و تیم لیگ برتری تراکتورسازی تبریز، در شهر نفت خیز گچساران برگزار خواهد شد .

فارغ از بحث های فنی، تحلیل پیش از بازی و نتیجه این رقابت که از اولویت مهمی برخوردار است، قصد دارم به ابعادی دیگر از این مسابقه بپردازم .

آنچه مسلم است، در این بازی حیاتی، تماشاگرانی از شهرهای مختلف و نزدیک به گچساران، جهت تماشای این بازی پای به ورزشگاه خواهند گذاشت. آنچه در این بین مهم است و زیر ذره بین رسانه ها قرار خواهد گرفت، نحوه حضور تماشاگران و فرهنگ آنان است.

بنده با توجه به شناخت عمیقی که از مردم خونگرم و با اصالت این استان خصوصا شهر گچساران دارم، بسیار خوشبین هستم فرهنگ  خویش را که ریشه در اعماق تاریخ دارد، بهتر و پر رنگتر از همیشه به تمام ایران صادر خواهند نمود. لذا در این خصوص، به تماشاگران محترم پیشنهاداتی دارم که در ذیل به آنها اشاره خواهم نمود:

1 . حال که چنین شرایطی پیش آمده تا در فرصتی تاریخی و مهم، به عشق تیم محبوب تان وارد ورزشگاه شوید، از همان ابتدای بازی تمام تمرکزتان را روی تیم خودی گذاشته و از هرگونه سنگ پرانی، دشنام، تشویش، درگیری احتمالی و تحقیر تیم مقابل به شدت پرهیز نمایید .

2 . پس از بازی، در صورت پیروزی یا حتی باخت احتمالی، هم تیم خویش و هم تیم حریف را به شدت تشویق نموده و قدردان زحمات آنان باشید .

3 . به هرحال رقابت، مابین یک تیم مدعی از لیگ برتر با تیمی از لیگ دسته 2 می باشد، خواهشمندم با اتفاقات موجود منطقی برخورد نموده و از تیم شهرتان انتظار شق القمر نداشته باشید .

4 . مراقب افراد پای به سن گذاشته، کودکان و خردسالان بوده و شرایط را برای لذت بردن حداکثری همه تماشاگران از این بازی فراهم کنید .

5 . درصورت اشتباهات احتمالی داوری، با رعایت احترام به داور مسابقه، اشتباهات موجود را پذیرفته و به بازیکنان و مربیان تیم حریف نهایت احترام را بگذارید .

6 . سعی نمایید هر طور که شده، فرهنگ غنی عشایر کهگلویه و بویراحمد را به بهترین شکل به کل ایران مثل همیشه معرفی نمایید .

7 . نظم عمومی و نظافت ورزشگاه و سطح شهر را به بهترین شکل ممکن رعایت نمایید .

و اما چند نکته خطاب به مسولین ورزش استان کهگلویه و بویراحمد :

مسولین عزیز و زحمتکش ؛ گچساران نیز جزیی از استان شماست، اینکه فقط چشم امیدتان به حمایت های بیدریغ شرکت نفت باشد و این شهر و تیم نفت و گاز که حتی از داشتن یک چمن مناسب محروم است را تنها بگذارید، با توجه به پتانسیل های موجود این شهر در جهت درخشش در کشور، از شما بزرگواران انتظاری جز این  وجود ندارد که با دقت نظر بیشتر و حمایت های همه جانبه و بهتر، در جهت گرفتن بودجه و رسیدگی به ورزش این شهر با اهتمام بیشتری به مسئله نگاه کنید تا در سال های آتی، شاهد درخشش بیشتر جوانان گچسارانی در عرصه رقابت های کشوری باشیم .

نویسنده: محسن بابادی/ تحلیلگر و کارشناس ورزشی کشور

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39axnx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نفت و گاز گچساران بدنبال شگفتی دیگر در جام حذفی/ نقشه هایی برای شکست تراکتورسازی