تاریخ انتشار: 1395/12/16 22:03
اختصاصی| مدافع پارس جنوبی مطرح کرد؛
کد خبر: 224776

میلاد باقری: مهم موفقیت پارس جنوبی است نه بازی کردم من

پارس جنوبی جم عصر امروز در دیداری حساس در تهران به مصاف راه آهن رفت و موفق شد با درخشش بابا محمدی، 2-0 زردپوشان راه آهن را شکست داد.
میلاد باقری: مهم موفقیت پارس جنوبی است نه بازی کردم من

به گزارش فرتاک ورزشی، میلاد باقری که در نبود مجتبی لطفی گمان می رفت به عنوان بازیکن فیکس مقابل راه آهن به میدان برود، جایی در این ترکیب نداشت. وی درخصوص بازی با راه آهن گفت: ما می دانستیم که بازی بسیار سختی پیش رو داریم و از آن طرف به دلیل جانماندن از سایر رقبا باید این مسابقه را با برد به پایان می رساندیم. به همین دلیل بچه ها از نیمکت تا بازیکنانی که در زمین حضور داشتند با هم هم قسم شده بودیم که این دیدار را با برد به پایان برسانیم که خدا رو شکر به این مهم دست یافتیم. 

وی درخصوص نیمکت نشینی در این بازی گفت: خب این نظر کادر فنی بود ولی در مجموع اصلا برایم مهم نیست که من،یا بازیکن دیگری در ترکیب قرار بگیریم و مهم پیروزی و نتیجه گیری پارس جنوبی است.

وی درخصوص شانس صعود پارس جنوبی گفت: بله، ما اگر کمی خوش شانس تر بودیم و از چند بازی قبلی امتیاز می گرفتیم الان مدعی اصلی صعود بودیم ولی هنوز هم جزو بخت های اول صعود هستیم و اگر دو دیدار بعدی را با سه امتیاز ترک کنیم من فکر می کنم بیش از نیمی از راه صعود را طی کرده ایم.

باقری در پایان درخصوص مهدی تارتار گفت: آقای تارتار واقعا از نظر فنی بالا هستند و با بازیکنان راحت هستند و به خوبی می توانیم با ایشان رابطه برقرار کنیم. به نظرم پارس جنوبی با تفکرات تارتار می تواند لیگ برتری شود و باکمی حمایت بیشتر از مسئولین، لیگ یک دور از دسترس نیست.

وی در پایان خاطرنشان شد: برایم موفقیت پارس جنوبی مهم تر از موفقیت خودم است و به خوبی شرایط تیم را درک می کنم و در تمرینات سخت تلاش می کنم تا به حقم در تیم برسم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39e6ne

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میلاد باقری: لیگ یک سقف آرزوهای من نیست

لیست 19 نفره راه آهن اعلام شد
اختصاصی یاران دین‌محمدی به خط شدند؛

لیست 19 نفره پارس جنوبی مقابل راه آهن اعلام شد
اختصاصی| یاران تارتار به خط شدند؛