تاریخ انتشار: 1395/06/23 13:45
کد خبر: 261728

هم پاداش بازیکنان شهرداری را می دهیم هم پیش قردادهایشان!

هم پاداش صعود بازیکنان شهرداری از لیگ سه به دو را می دهیم و هم پیش قراردادهای مالی این بازیکنان را، منتهی باید صبر کنند تا تامین اعتبار کنیم.
هم پاداش بازیکنان شهرداری را می دهیم هم پیش قردادهایشان!

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: هم پاداش صعود بازیکنان شهرداری از لیگ سه به دو را می دهیم و هم پیش قراردادهای مالی این بازیکنان را، منتهی باید صبر کنند تا تامین اعتبار کنیم. 

رضا میرزایی افزود: حمایت از تیم فوتبال شهرداری از رویکردهای اصلی اعضای شورای شهر همدان است.    

وی بیان داشت: دغدغه های موجود در تیم فوتبال شهرداری همدان را اطلاع داریم و به زودی نسبت به تسویه پاداش صعود این تیم از لیگ سه و نیز پیش قرارداد این فصل اعضای تیم اقدام می شود. شورای اسلامی شهر همدان اهمیت خاصی برای تیم فوتبال شهرداری در لیگ دسته دو قائل است و درصدد هستیم بودجه لازم برای اداره تیم در لیگ دسته دوم فوتبال کشور را تامین کنیم. 

میرزایی بیان داشت: هدف ما کمک به تیم شهرداری برای کسب موفقیت است و شهرداری نیز به عنوان متولی این تیم پیگیری های لازم را داشته باشد. 

رییس شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: تیم شهرداری تاکنون دو بازی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور انجام داده است که حاصل آن یک باخت و یک برد است و انتظار داریم روند موفقیت تیم تداوم یابد. 

وی افزود: اعضای تیم نگران شرایط مالی نباشند و پیگیری های لازم برای تامین بودجه مورد نیاز به طور حتم انجام می شود و مدیریت باشگاه نیز می بایست تمام تلاش خود را در کاهش و رفع دغدغه ها داشته باشد. 

میرزایی خاطرنشان کرد: شهرداری فصل قبل نتایج درخشانی را در لیگ دسته سه فوتبال کشور به ثبت رساند و انتظار می رود این روند در فصل جاری رقابت های لیگ دو نیز تکرار شود. 

تیم شهرداری همدان هم اکنون با کسب سه امتیاز از دو بازی در جایگاه پنجم جدول رده بندی گروه سه لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار دارد. 

شهرداری همدان در هفته سوم رقابت های لیگ دسته دو فوتبال کشور میهمان کاسپین قزوین است. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39pjdo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قنواتی: داور جریان بازی شهرداری همدان و شاهین ماهشهر را تغییر داد