تاریخ انتشار: 1396/05/22 18:41
صدای سرپرست شهرداری تبریز در آمد؛
کد خبر: 189176

غلامرضا برزگر: ماهشهر به هیچ وجه شرایط میزبانی مسابقات لیگ یک را ندارد

درحالی که گفته می‌شد زمین شهدای ماهشهر میزبان بازی دو تیم شهرداری تبریز و شهرداری ماهشهر است اما سرپرست تیم تبریزی نسبت به این زمین اعتراض دارد.
غلامرضا برزگر: ماهشهر به هیچ وجه شرایط میزبانی مسابقات لیگ یک را ندارد

 درحالی که فردا دو تیم شهرداری ماهشهر و شهرداری تبریز به مصاف هم می روند طی تماسی با سرپرست شهرداری تبریز آقای غلامرضا برزگر از آخرین روند آماده سازی تیمش جویا شدیم که وی با انتقادی شدید نسبت به زمین شهرداری ماهشهر گفت: طبق قوانین تیم میزبان باید زمین را به ما اعلام می کردند اما هنوز اعلام نکردند و سوالی که از مسئولین داریم این است که آیا تیم هایی که امکانات ندارند و شرایط تیم داری ندارند، چه اصراری است که در زمینی بدون امکانات بازی کنند!

وی افزود: باتوجه به اینکه بازی تیم ما و شهرداری ماهشهر ساعت 20 تمام می‌شود، بازی باید حتما زیر نور باشد درصورتی که استادیوم شهدای ماهشهر اصلا از چنین امکاناتی برخوردار نیست. چرا وقتی ما خروجی یکی از بازیکن هایمان را نمی دهیم کارت بازی صادر برای آن بازیکن صادر نمی‌شود و تا پول رو نگیرند کار انجام نمی‌دهند ولی در چنین چیزهایی هنوز لنگ می‌زنیم.

برزگر در پایان گفت: جالب است که لیگ یک را با لیگ برتر مقایسه می کنیم درصورتی این دو لیگ زمین تا آسمان با هم تفاوت دارند و باید به صراحت عرض کنم که ماهشهر به هیچ وجه شرایط میزبانی این بازی حساس را ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39re8o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی شهرداری ماهشهر-شهرداری تبریز؛ جدال شهرداری‌چی‌ها در جنوب!
سید کوروش یا صالح پناهی، کدامیک بر دیگری غلبه می کند؟؛