تاریخ انتشار: 1402/02/11 12:41
چالش داوری اینبار در ارومیه
کد خبر: 7028

کرنر بجای پنالتی پس از خطا و اخراج سنگربان اترک بجنورد

از سری رقابتهای لیگ دو فوتبال کشور در ارومیه شاگردان قاسم دهنوی میزبان اترک بجنورد بودند .
کرنر بجای پنالتی پس از خطا و اخراج سنگربان اترک بجنورد

از سری رقابتهای لیگ دو فوتبال کشور در ارومیه شاگردان قاسم دهنوی میزبان اترک بجنورد بودند .

در این دیدار پر حاشیه پس از نود دقیقه تلاش دو تیم مخصوصا از سوی نودی‌ها برای رسیدن به گل و کسب هر ۳امتیاز خانگی این دیدار ، نتیجه جز تساوی بدون گل برای دو تیم دربر نداشت.

اما در این تقابل اتفاقات بحث برانگیز و قابل تاملی بوجود آمده صحنه‌هایی از سوی داور این تقابل به وقوع پیوسته تاحدی که پس از بازی  واکنش  کادرفنی و سرمربی نودی ها را به همراه داشته است که طی تماسی با قاسم دهنوی سرمربی نود ارومیه، وی اینگونه به شرح وقایع پرداخت .

بازیکن اسبق پرسپولیس و تراکتورسازی می‌گوید: متاسفانه در دیدار با اترک بجنورد داور مسابقه به ما ظلم کرد که روند بازی طبق شواهد و فیلم مسابقه گواه تمام این موارد است .

دهنوی در ادامه با بیان این موضوع که نمی‌دانم چگونه و کجای قانون آمده است که گلر حریف در محوطه جریمه روی بازیکن تیم مقابل خطا می کند و با کارت قرمز اخراج می شود ، سپس داور به جای پنالتی کرنر اعلام می کند!

سرمربی نود با ناراحتی می‌گوید: مگر می شود اسم این بازی را فوتبال پاک گذاشت؟!

وی افزود: مگر می‌شود قاضی میدان از کنار سه پنالتی به راحتی عبور نموده و برای تیمی که به وضوح به روی بازیکنش خطای صد در صد پنالتی صورت گرفته است نیز ادامه بازی را اعلام کند .

در پایان قاسم دهنوی یاداور می‌شود: خواهش من از کارشناسان امر داوری و مسئولین مربوطه این است اگر صحبت‌ها و ادعاهای من مورد تائید نیست، نسبت به بازبینی فیلم این دیدار و صحنه‌های داوری اقدام کنند .

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39x7q3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک پرسپولیس سکان نود ارومیه را بدست گرفت