تاریخ انتشار: 1396/08/19 21:16
کد خبر: 174304

اشکان دژاگه در پرسپولیس؟ امری تقریبا محال

اشکان دژاگه همچنان بدون تیم است و این موضوع برای وجهه کاپیتان تیم ملی چندان مناسب نیست.
اشکان دژاگه در پرسپولیس؟ امری تقریبا محال

هر چند او آنقدر برای کیروش ارزش دارد که بدون تیم باشگاهی نیز به تیم ملی دعوت می‌شود اما به نفع او، کیروش و تیم ملی است که بازیکن کلیدی و تقریبا بدون جانشین تیم ملی با کسب آمادگی از طریق حضور در بازی‌های باشگاهی به جام جهانی برود.

در چند ماه اخیر هر بار که دژاگه برای شرکت در تمرینات تیم ملی به تهران آمده، شایعه پیوستن این بازیکن به پرسپولیس داغ‌تر می‌شود. اما باید پذیرفت که این خبر و حساسیت رسانه‌ها بر روی پیوستن دژاگه به پرسپولیس چندان با واقعیت همخوانی ندارد.

در پرسپولیس مردی سکان‌دار هدایت آن تیم است که رابطه خوبی با کارلوس کیروش ندارد. البته بهتر است بگوییم که کیروش رابطه خوبی با برانکو ندارد و پس از جدال لفظی‌اش با سرمربی پرسپولیس در فصل پیش دیگر هیچ بازیکنی را از این تیم برای اولین بار به تیم ملی دعوت نکرده است. نمی‌توان پذیرفت که کیروش کاپیتان تیمش را به دست برانکو بسپارد و تقریبا برای همه محرز است که دژاگه بر سر انتخاب تیم آینده‌اش با کیروش مشورت کرده و نظرات او را در این مورد تاثیر خواهد داد. ترجیح کیروش پیوستن دژاگه به تیمی اروپایی و بازی در سطحی بالاتر از لیگ ایران است. دژاگه یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی و مهره تقریبا بدون جانشین آن است. کیروش این چنین بازیکنی را به برانکو هدیه نمی‌دهد.

از طرفی پرسپولیس نیازهای ضروری‌تری برای خرید دارد و برانکو ترجیح می‌دهد حالا که مسلمان و بشار رسن را در پست دژاگه در اختیار دارد، سهمیه خرید بازیکن آزاد و بودجه تیمش را صرف خرید بازیکنانی در پست‌های دیگر کند. بدین‌ترتیب می‌توان حدس زد حضور دژاگه در پرسپولیس تنها روی کاغذ ممکن است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39xvve

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلخوری و ناراحتی محمد انصاری در تمرین