تاریخ انتشار: 1396/03/26 19:18
کد خبر: 203132

سرمربی پرسپولیسی عیار بی تعصب ها را مشخص کرد

سرمربی پرسپولیسی عیار بی تعصب ها را مشخص کرد

در شرایطی که چند بازیکن تراکتورسازی هنوز تکلیف خود را با این باشگاه مشخص نکرده‌اند، یحیی گل‌‎محمدی سرمربی این تیم امروز به بازیکنانش اولتیماتوم داد و اعلام کرد هر کس در تمرین فردای تراکتورسازی شرکت نکند بازیکن این تیم نخواهد بود.

با شرایطی که در این فصل برای تراکتورسازی به وجود آمده، انتظار قهرمانی و حتی مدعی سهمیه بودن از این تیم نمی‌رود و به نظر می‌رسد گل‌محمدی برای نتیجه گرفتن در تبریز زیاد تحت فشار نخواهد بود. او بیشتر روی جوانان تیمش و البته چند ستاره‌ای که با این تیم قراردادشان را تمدید کرده‌اند حساب باز کرده است. همین خیال راحت، باعث شده تا او دست بالا را داشته باشد و به راحتی به بازیکنانی مثل خالد شفیعی و دیگرانی که هنوز تکلیف‌شان را با این تیم مشخص نکرده‌اند اولتیماتوم بدهد و آنها را تهدید بکند.

بازنده این اولتیماتوم اما بازیکنانی خواهند بود که در این شرایط سخت باشگاه را تحت فشار گذاشتند. آنها خیلی راحت خودشان را از چشم هواداران انداختند و محبوبیتی را که به سختی به دست آورده بودند به راحتی از دست دادند. قطعا تراکتورسازی و گل‌محمدی بدون فشار کسب نتیجه، در فصل آینده چند بازیکن جوان خواهند داشت که ستاره‌ها و سرمایه‌های بعدی باشگاه خواهند بود و جای خالی بازیکنان مثلا متعصب این تیم را خواهند گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e59n6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جانشین هافبک سرخ ها از تیم سرخ ها !

شیشه عمر تراکتور سازی در دستان پرسپولیسی ها
گل محمدی و نوری ستون های اصلی سرخ پوشان تبریز؛