تاریخ انتشار: 1395/12/16 21:55
کد خبر: 224780

بازیکنان ایران فوق‌العاده بودند

سرمربی تیم ملی دختران هنگ‌کنگ گفت: بازیکنان ایران در دیدار با ما فوق العاده بودند و بازی آنها قابل قیاس در دیدار با چین نبود.

بازیکنان ایران فوق‌العاده بودند

تیم ملی ایران در مسابقات نوجوانان دختر آسیا در دومین بازی خود مقابل هنگ‌کنگ مغلوب شد و با این نتیجه از صعود به جمع هشت تیم برتر بازماند.

ماک شان سرمربی تیم ملی هنگ‌کنگ بعد از برتری تیمش مقابل ایران اظهار داشت: ست اول آمادگی کافی نداشتیم اما از ست دوم به بعد روی مسابقه متمرکز شدیم و نتیجه دلخواه را کسب کردیم. ما می‌دانستیم این بازی بسیار مهم است چرا که با برتری در این دیدار به جمع هشت تیم برتر صعود می کنیم.

وی افزود: ما هیچ آنالیزی از تیم‌ها قبل از مسابقات نداشتیم و ایران را هم نمی‌شناختیم. آیتک سلامت بازیکن شماره 15 در بازی امروز بسیار خوب بازی کرد و در فرصت‌های مختلف امتیازهای زیادی را کسب کرد.

سرمربی تیم ملی هنگ کنگ در ادامه با اشاره به دفاع خوب ایران، یادآور شد: بازیکنان ایران بسیار خوب دفاع کردند و نسبت به بازی با چین متفاوت ظاهر شدند. ما روز گذشته به طور کامل بازی ایران را آنالیز کردیم، اما آنها در دیدار امروز بسیار خوب و متفاوت ظاهر شدند. بازی امروز ایران اصلا قابل قیاس با چین نبود، آنها فوق العاده بودند.

تیم ملی ایران فردا سه شنبه 17 اسفندماه استراحت دارد و روز چهارشنبه 18 اسفندماه باید برای کسب عنوان نهمی به رقابت بپردازد. حریف ایران در این مرحله هنوز مشخص نشده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e9876

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پنج بانوی ایرانی در جمع بهترین های آسیای مرکزی

بانوان ایران در گام نخست به مصاف میزبان می‌روند
آغاز رقابت‌های والیبال بانوان AVC کاپ از فردا؛