تاریخ انتشار: 1395/12/04 23:27
اختصاصی| مفتخر و ایرانجوان در بن‌بست ناکامی؛
کد خبر: 227332

خود کرده را تدبیر نیست؛ مهم ترین علت شکست ایرانحوان در برابر خیبر

ایرانجوان بوشهر هفته هاست که رنگ برد و موفقیت را نمی بیند.
خود کرده را تدبیر نیست؛ مهم ترین علت شکست ایرانحوان در برابر خیبر

به گزارش فرتاک ورزشی، دیدار تیم های ایرانجوان بوشهر و خیبر خرم آباد که می توانست در پایین جدول از حساسیت خاصی برخوردار باشد در نهایت با پیروزی خیبر به پایان رسید تا این تیم به 3 امتیاز مهم دست یابد.

اما اگر بخواهیم قدری ریشه یابی کنیم شکست ایرانجوان را شاید به این نکته برسیم که در ترکیب ایرانجوان مقابل خیبر خرم آباد دو علامت سوال وجود داشت. سوال هایی که در نهایت تبدیل به پاشنه آشیل این تیم شد و سه امتیاز حیاتی را از ایرانجوان گرفت.

حسن شجاعی برای دومین بازی بعنوان دفاع راست به میدان رفت! بازیکنی که در بازی با فجرسپاسی با ارائه یک بازی ضعیف یک گل بخودی زد و یک اشتباه که منجر به گل سوم فجری ها شد، در بازی با خیبر هم در نیمه دوم چندین نفوذ از سمت وی انجام شد که یکی از آنها براحتی تبدیل به گل سه امتیازی خیبر شد. 

جدای از این شاهکارها، شجاعی در زمین سر در گم بود و نتوانست انتظارات را برآورده کند این در حالی است که مهدی طاهری مدافعی که چه در فصل گذشته و چه در این فصل عصای دست خط دفاعی ایرانجوان بود، دو هفته ای می باشد که به نیمکت دوخته شده است و معلوم نیست چه دلیل منطقی و فنی می تواند داشته باشد!

دومین علامت سوال غیب هافبک قرمزها علی دهقان بود. بازیکنی که در مرکز زمین دونده و جنگنده ظاهر می شود و کفه ترازو را برای خط میانی ایرانجوان سنگین تر می کرد تا جائی که هافبک های این تیم تبدیل به برگ برنده ایرانجوان می شدند. غیبت این بازیکن هم جای سوال داشت، چرا؟

به هر حال این شکست علی رغم توانمندی هایی که خیبرخرم آباد دارد، باید یکی از مهم ترین دلایل شکست ایرانجوان بوشهر را در عدم چینش صحیح در ترکیب دانست مگر این که دلایل غیر فنی وجود داشته باشد که ما از آن بی خبر هستیم.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e9d9a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تحلیل کامل دیدار ملوان بندرانزلی-اکسین البرز/ پیروزی حق ملوان بود
اختصاصی/