تاریخ انتشار: 1395/12/05 22:10
کد خبر: 227156

پرسپولیس توی دردسر افتاد

در تیزر تبلیغاتی سامانه پیامکی ۳۰۹۰ که بین دو نیمه بازی فوتبال داربی ۸۴ بین تیم های استقلال و پرسپولیس از شبکه سه سیما پخش شد، بازیکنان هر دو با پیراهن‌های تیم های خود حضور داشتند.
پرسپولیس توی دردسر افتاد

در تیزر تبلیغاتی سامانه پیامکی ۳۰۹۰ که بین دو نیمه بازی فوتبال داربی ۸۴ بین تیم های استقلال و پرسپولیس از شبکه سه سیما پخش شد، بازیکنان هر دو تیم پرسپولیس و استقلال با پیراهن‌های تیم های خود اما بدون لوگو شرکت‌های تامین کننده لباس حضور داشتند. همین موضوع سبب شده تا شرکت تامین‌کننده لباس باشگاه پرسپولیس، تصمیم به شکایت از این سامانه پیامکی جنجالی بگیرد.

حرفه‌ای‌های عجیب

سامانه پیامکی 3090 مدت‌هاست که صدای اعتراض همه را در آورده است؛ این سامانه اجازه مصاحبه‌های ویدیویی را به بازیکنان نمی‌دهد و همین موضوع سبب شده تا مخالفان زیادی پیدا کند. در کنار این موضوع تبلیغات متعدد مجریان صدا و سیما برای 3090، درست لحظاتی که همه مخاطبان منتظر شنیدن نقدهای کارشناسان، بین دو نیمه یا پس از بازی هستند، سبب شده تا بسیاری از مخاطبان از این اتفاق گلایه کنند اما 3090 بدون توجه به اعتراضات تنها به تبلیغ خود می‌اندیشد. این سامانه پیامکی که مدت‌هاست با استفاده از احساسات هواداران و تلاش برای وادار کردن آن‌ها به حمایت مالی از باشگاه‌ محبوب‌شان، تبلیغات گسترده‌ای را در سایت، کانال تلگرامی و حتی تمرینات تیم‌های تحت قراردادش انجام می‌دهد ،این بار لوگوی شرکت تامین لباس را حذف کرده است؛ اتفاقی که به نظر نمی‌رسد چندان عرف باشد، به ویژه آنکه مسئولان این سامانه پیامکی مدتی قبل در گفت‌و گو با «قانون» از حرفه‌ای بودن خود سخن گفته بودند.

لباس‌ها تقلبی است؟

صافی، مدیر نمایندگی جوما در این باره به تسنیم گفته است:«این کار مخالف اهداف تامین‌کننده‌های لباس تیم‌های پرسپولیس و استقلال است زیرا یکی از دلایل اصلی شرکت‌های تامین کننده لباس و صرف هزینه‌های هنگفت توسط آن‌ها، دیده شدن نام و نشان‌شان در رسانه‌های مختلف است. بنابراین اقدام این سامانه پیامکی برای پوشاندن لوگو شرکت تامین کننده لباس برای کم کردن مبلغ پرداختی خود به واحد بازرگانی صداوسیما، ضرر مستقیم به شرکت‌های تامین کننده لباس و از بین بردن منافع آن‌هاست. نکته مهم‌تر این است که لباس‌های بدون آرم از کجا و به چه طریق به دست این شرکت رسیده است تا از آن‌ها برای تولید تیزر تبلیغاتی خود استفاده کنند؟ آیا این سامانه پیامکی خود، این لباس‌های بدون لوگو را تولید کرده است؟ اگر 3090 این لباس‌ها را تولید کرده باشد، به جز ایجاد ضرر و زیان برای شرکت‌های تامین کننده لباس به دلیل محو کردن لوگوی آن‌ها بر روی لباس، در واقع از طرح های لباس این شرکت‌ها نیز سوءاستفاده کرده که این موضوع ضرر دیگری برای شرکت‌های تامین کننده لباس است. در واقع محو کردن لوگو لباس، موضوع اصلی نیست بلکه تولید لباس تقلبی با طرح لباس اصلی که لوگوی آن برای ضبط تیزر پوشانده شده است،‌منجر به اعتراض ما شده است». به‌هرترتیب باید دید جنجال جدید 3090 به کجا خواهد رسید؛ هرچند که این سامانه پیامکی همواره نشان داده که به انتقادات توجهی ندارد و خود را از خطا مصون می‌داند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e9dp6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرور جپاروف استقلالی است یا پرسپولیسی؟؟!