تاریخ انتشار: 1395/11/17 13:51
کد خبر: 231280

برانکو؛ دستمایه‌ای برای مقابله با کی‌روش!

در حالی سرمربی پرسپولیس به صورت زیرکانه از علاقه‌ی خود برای تصدی سرمربیگری تیم ملی پرده برداشت که به جرات میتوان گفت اکنون تیم ملی در بهترین حالت خود طی ده سال اخیر است.
برانکو؛ دستمایه‌ای برای مقابله با کی‌روش!

به گزارش فرتاک ورزشی، براستی چرا برانکو چنین حرکتی کرد؟ دلیل این حرکت برانکو را میتوان نوعی سوء استفاده از محبوبیت خود میان طرفداران تیمش عنوان کرد.

فلاش بک: نسل بزرگسال فوتبالدوستان ایرانی هنوز جام جهانی ۲۰۰۶ را فراموش نکرده است؛ جایی که برانکو به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم ملی ایران حضور داشت و نتایج غیر قابل قبولی را با یکی از بهترین نسل های فوتبال ایران به بار آورد.

هنوز صدای عادل با همان گیرایی همیشگی در گوش ها هست که در پایان بازی ایران مقابل آنگولا گفت: خداحافظ جام جهانی! و شاید خداحافظ برانکو!

و برانکویی که بعد از جام جهانی ۲۰۰۶ از ترس مردم و رسانه ها به ایران برنگشت اکنون چنان جسورانه سرمربیگری تیم ملی را طلب می‌کند که گویی جریانی را پشت خود در نقش حامی می‌بیند.

همان جریانی که بدهکار مالیاتی و فراری از ایران را با سلام و صلوات به ایران بازگرداند و اکنون او را برای جنگیدن حمایت می‌کنند؛ جنگیدن مقابل کی‌روشی که در مقابل افراد مغروری چون رحمتی,عقیلی,,,,ایستاد وحالا در آستانه‌ی تاریخ سازی و دومین صعود متوالی به جام جهانی است.

این جریان مدت ها بود که سعی داشت کی‌روش را به انزوا ببرد اما عملکرد فوق العاده‌ی کی‌روش این اجازه را به دشمنانش نداد؛ اکنون این جریان با علم کردن برانکو در مقابل کی‌روش در پی آن است که پای کی‌روش را برای همیشه از ایران بِبُراند!

آیا کی‌روش برای اولین بار در ایران دست هایش را به نشانه‌ی تسلیم بالا می‌برد یا همچنان مرد شکست ناپذیر چشم آبی می‌ماند؟!

نویسنده: "ناصری"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e9ov9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس شانس اول قهرمانی لیگ است/ بیرانوند قدر خودش را بداند