تاریخ انتشار: 1396/02/25 21:48
اختصاصی| سرمربی شهرداری تبریز مطرح کرد؛
کد خبر: 210556

صالح پناهی: خوب حمایت شویم سال بعد همین موقع جشن صعود به لیگ برتر را خواهیم گرفت/ از بچه‌ها حلالیت می‌طلبم

تیم فوتبال شهرداری تبریز با پیروزی خانگی مقابل شهرداری همدان به لیگ یک صعود کرد.
صالح پناهی: خوب حمایت شویم سال بعد همین موقع جشن صعود به لیگ برتر را خواهیم گرفت/ از بچه‌ها حلالیت می‌طلبم

به گزارش فرتاک ورزشی، ماحصل گفتگو با علی صالح پناهی را در ذیل بخوانید:

* حق بچه های ما بود که زودتر از این ها صعود کنیم. تیم ما تیمی می باشد که بالای نود درصد آن بچه های تبریز می باشند، من به این مهم افتخار می کنم. به خودم و مجموعه شهرداری تبریز تبریک می گویم، ما پنج شش بازیکن زیر بیست و یک سال را بازی دادیم که من فکر می کنم در سه سال آینده اگر خوب ادامه بدهند جزو بهترین های لیگ برتر قرار می گیرند. تو تمامی تیم ها در هر بازی دو سه نفر از بهترین نفرات ما نبودند الان در تیم ما دو تا از بازیکنان عمل کرده اند ولی بچه هایی که جایگزین شدند واقعا عالی کار کردند. همه تیم ها افت دارند خدا را شاکرم که افت تیم ما یه موقعی شد که آخر نشد امتیازات حساس را از دست بدهیم وسط ها بود.

* تو دور رفت ما تو تبریز می توانستیم دو تا بازی با اروند و شاهیت بوشهر که گل سالم هم زدیم که داور آفساید گرفت و بعدا فیلم آن را دیدند گفتند گل به اشتباه مردود اعلام شده است یعنی یک اشتباهاتی شد ولی توانستیم خودمان را جمع و جور کنیم. بچه ها واقعا همدل بودند که این تیم را برسانیم دسته یک که خداراشکر که این کار انجام شد. واقعا ما در بحث روحی روانی بسیار خوب کار کردیم به بچه ها گفتیم که نتیجه لازم کسب نشد شما باید کاری کنید که نتیجه کارتان به بار بنشیند. واقعا من خدارا شاکرم که توانستیم این کار را انجام بدهیم به همه تبریک می گویم به شهردار خوب تبریز، به آقای سهرابی و آقای شاهوردی و تمام همکاران عزیزم در سازمان ورزش که واقعا خیلی کمک کردند و همکارانم در شهرداری منطقه دو که این دو مجموعه دست به ست هم دادند و کمک بچه ها توانستیم به لیگ دسته اول برویم. انشالله من این قول را می دهم که اگر خوب حمایت شویم سال دیگر همین موقع جشن صعود به لیگ برتر را بگیریم.

* چون ما در مرحله اول هم باهم در یک گروه بودیم یک تیمی بود که خوب فوتبال بازی می کرد ولی چون حساسیت بازی خیلی بالا بود آن ها نیز نتوانستند خوب بازی کنند ولی باریکنان ما خدارا من شکر می کنم که توانستند آن تاکتیک هایی که گفته بودیم و برنامه هایی که داشتیم هم بازی را کنترل کنیم و آخر آن نیز توانستیم به لیگ یک صعود کنیم. نیمه اول ما یک توپ را به تیر دروازه حریف زدیم فوتبال همین می باشد من به خوشانسی اعتقاد ندارم چون آدم باید تلاش کند هر کی که تلاش کند خدا هم بی مزد نمی گذارد.

* آرزویم این می باشد که هم ماشین سازی و هم شهرداری در لیگ دسته اول موفق باشند و نتیجه لازم را کسب کنند. در تیم دو بازیکن بالای سی سال داریم اکثر آن ها بیست و چهار، بیست و پنج سال سن دارند. میانگین سنی آن ها بیست و سه سال می باشد. ما دو سه بازیکن داشتیم که برای اولین بار در لیگ دسته دوم بازی کردند خدارا شکر که علی رغم جوان گرایی موفق شدیم نتیجه هم بگیریم. من فکر نکنم سهمیه یک تیم که شنیده می شود قرار است بفروش برسد صحت داشته باشد، انشالله بزرگان همت می کنند و من نیز از همه آن ها خواهش می کنم. واقعا حیف می باشد چون من هفت سال در ماشین سازی بازی می کردم آنقدر که به شهرداری تعصب دارم به ماشین سازی هم تعصب دارم و خوش حال می شوم که هر دو تیم را به نحوه ای حمایت کنند که فوتبال تبریز ضرر نکند. من کارمند شهرداری تبریز می باشم، تابع دستور می باشیم قبل از اینکه مسابقات شروع شود آقای شاهوردی به من گفت که قراردادت بیاور تا تمدید کنیم.

* بعد از شهرداری من شاهین بوشهر و شهرداری همدان را دارای شخصیت صعود به لیگ دسته اول می دانستم. فوتبال همین می باشد، فرگوسن گفته است من پول می گیرم که بغل زمین جدی باشم نیامده ام که شو بازی در بیاورم. شما هرچه قدر بغل زمین محکم کار کنید الان همه خوشحال می باشند و میشه خوشحالی کرد ولی چارچوب فوتبال باید جدی باشد چون من خودم می دانم و همین جا هم از تمامی بچه ها حلالیت می طلبم که واقعا یک سال من را تحمل کردند چون من خودم قبول دارم خیلی در کارم جدی می باشم ولی خوب الان صعود کردیم و می روند نانشان را می خوردند.

خبرنگار: "حامد گودرزی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3en7qa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صالح پناهی: حالا سرنوشت صعود دست خودمان است
اختصاصی| سرمربی شهرداری تبریز مطرح کرد؛