تاریخ انتشار: 1395/10/02 01:06
کد خبر: 241380

نکته های آماری بازی نقت و استقلال در جام حذفی

نکته های آماری بازی نقت و استقلال در جام حذفی

دیدن یک بازی فوتبال در ورزشگاه این توانایی را به شما می دهد که شنیده های تان بعد از آن بخصوص در کنفرانس خبری مربیان را با دیده های تان تطابق بدهید. در این حالت، به قدری دیده و شنیده تان با هم تفاوت دارد که یا باید شنیده ها را دروغ بنامید یا باید فکری به حال چشم های تان بکنید که قادر نیستند اتفاقات رخ داده جلوی تان را درست پردازش کنند.

 

* علی دایی در پایان بازی به شدت از عملکرد اشکان خورشیدی انتقاد کرد بخصوص بابت اخراج محمد دانشگر. دایی گفت بازیکنش خوشحالی بعد از گل انجام داده است. خوشحالی بعد از گل البته شامل شکلک در آوردن برای تماشاگران استقلال از لحظه خروج از زمین تا ورود به تونل رختکن و خروج از زمین نمی شود.

 

* علیرضا منصوریان گفت وقتی تماشاگران علیه دایی شعار داده و به او فحاشی کردند، علی چینی را فرستاده تا جو را آرام کند. کسی که بعد از منصوریان به سمت تماشاگران رفت، نصرالله عبداللهی بود آنهم با درخواست فیزیکی! فرمانده نیروی انتظامی که سرپرست را کشان کشان از داخل صندلی بیرون کشید. علی چینی در نیمه دوم به پشت نیمکت رفت و با دستهایش به سمت تماشاگران، از آنها خواست تیم را تشویق کنند.

 

* علی دایی به ترک محوطه فنی توسط علیرضا منصوریان معترض بود. در صحنه فوق، وقتی کمک داور به سمت منصوریان رفت تا این موضوع را به سرمربی استقلال تذکر بدهد، خود دایی معترض به ترک محوطه فنی هم حداقل 3، 4 متری با محوطه فنی فاصله داشت که قطعا فاصله ای بیشتر از مسافت طی شده منصوریان بود.

 

* اگر قرار است همدیگر را در آغوش بگیرید و قربان صدقه هم بروید و از ته دل، قهقهه بزنید و سپس وقتی از هم دور شده اید، فحش های آنچنانی نثار هم بکنید، اصلا از همان اول این فیلم هندی بازیها را درنیاورید.

 

* وقتی به سمت هم می روید، دست همدیگر را می گیرید و توضیح می دهید که هیچ قصدی درباره فحاشی وجود نداشته، چند ثانیه بعد که از هم دور شده اید، لطفا آن فحش های بکر! را ندهید.

 

* وقتی قبل از ورود بازیکنان به زمین، پشت ستون ورزشگاه قایم می شوید تا رفیق تان در کادر فنی حریف را بترسانید و سپس بغلش کنید و گل بگویید و گل بشنوید، بعد از پایان بازی با دست های تان ژست های آنچنانی برابرش نگیرید و ناگهان فریاد «روتون کم شد» را سر ندهید.

 

* وقتی می خواهید نشان دهید خیلی متعصب هستید آنقدر که در جریان بازی با دلیل فشارهای وارده قلب تان درد می گیرد و نیاز به کادر پزشکی و آمبولانس دارید، حداقل حواس تان باشد که دو دقیقه بعد استارتی مثل اوسین بولت نزنید که هم به شما شک کنند و هم به قلب!تان.

 

* واقعا با این شامورتی بازیهایی که در بازی جام حذفی درآوردید و فحش هایی که در خفا، نثار هم کردید روی تان می شود دو، سه هفته بعد که استقلال و نفت در همین ورزشگاه تختی به مصاف هم می روند، چشم در چشم شوید؟ البته گویا به قدری پررو هستید که دوباره این سناریو را بی کم و کاست تکرار کنید؛ حرکت از گل و بوسه و کات در فحش های کش دار!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eoekv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تقدیر از دایی و منصوریان و برخورد گرم رحمتی با سرمربی نفت/ اعتراض استقلالی‌ها به پنالتی نفت

استقلال برای برد برابر تراکتور روحیه گرفت
چراغ اول برای پیروزی استقلال روشن شد

یک پرسپولیسی در انتظار دو استقلالی
با صعود نفت به مرحله یک چهارم؛