تاریخ انتشار: 1396/06/05 21:42
کد خبر: 186380

مسعودزاده: انتظارم از بازیکنان بیشتر است/ جای تهامی در تیم ما خالی است/ زمین کرمان درحال بازسازی است

مدیرعامل تیم فوتبال مس کرمان گفت: تا هفته آینده زمین ورزشی باهنر کرمان آماده میزبانی بازیهای مس خواهد بود.
مسعودزاده: انتظارم از بازیکنان بیشتر است/ جای تهامی در تیم ما خالی است/ زمین کرمان درحال بازسازی است

 

 سد امجد مسعودزاده مدیرعامل تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی با راه آهن در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: بازی خوبی بود. باتوجه به تمرینات و بازی هایی را که انجام داده بودیم توانستیم این پیروزی را کسب کنیم. بازهم انتظار ما از این تیم بیشتر از این ها می باشد. درست است که نتیجه را بردیم اما اگر کمی دقت می کردیم با اختلاف بیشتری پیروز این دیدار می شدیم و فکر می کنم بچه ها تنها شصت درصد توانایی های خود را نشان دادند.

وی افزود: متاسفانه زمین کرمان شرایط انجام بازی را ندارد ولی در گذشته این زمین در اختیار تربیت بدنی قرار داشت و شاید فاصله پایان بازی های فصل گذشته و شروع بازی های این فصل زمان کافی در اختیار نبود اما الان استادیوم را خودمان گرفته ایم و درحال بازسازی آن می باشیم و شرکتی که مسئولیت بازسازی آن را بر عهده گرفته است، قول داده که تا سه بازی آتی استادیوم را آماده بازی کند.

مسعودزاده افزود: در تمامی بازی ها و تمرینات تیم حضور دارم و ثانیه به ثانیه در کنار تیم قرار دارم. قطعا اگر در موقعیت دقت لازم را داشته باشیم با توجه به بازیکنان با کیفیتی که در اختیار داریم، کاندید صعود به لیگ برتر هستیم.

مدیرعامل باشگاه مس در پایان گفت: واقعا جای حسین تهامی خالی بود. وی و تیکدری که در فصل گذشته پدیده های تیم ما بودند، اما در اواخر فصل گذشته تهامی با بدشانسی مواجه شروع شد و ما منتظر وی هستیم تا با صلابت برگردد و به تیم کمک کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eqeq6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسعودزاده: جریمه خود را پذیرفتند/ تکلیف نیمکت را به زودی روشن می‌کنیم
مدیرعامل مس کرمان مطرح کرد؛