تاریخ انتشار: 1396/08/07 18:59
کد خبر: 176008

پرسپولیسی ها نگران این مشکل نباشند/بقیه افراد هستند!

محرومیت مهدی طارمی موتور خط حمله این تیم را از کار نیانداخته است.
پرسپولیسی ها نگران این مشکل نباشند/بقیه افراد هستند!

مهدی طارمی، مهاجم پرسپولیس که مدتی است با حکم فیفا از همراهی این تیم محروم شده است، در واکنش به محرومیت خود در اظهار نظری جالب گفته بود خیریتی در این حکم وجود دارد.

این جمله طارمی دست‌مایه و سوژه طنزپردازان شبکه‌های اجتماعی شد و حتی بعد از شکست 4 بر صفر پرسپولیس مقابل الهلال اشاره‌های زیادی به آن شد ولی با گذشت چند هفته به نظر می‌رسد حرف طارمی بی‌راه نبوده است.

این بازیکن که آقای گل 2 فصل اخیر فوتبال ایران بوده است به نظر می‌رسید با محرومیتش ضربه بزرگی به پرسپولیس و نتایج این تیم زده باشد ولی نتایج سرخپوشان نشان می‌دهد اینطور نبوده و سایر مهاجمان این تیم توانستند بار خط حمله را به دوش بکشند.

علی علیپور، یکی از مهاجمان پرسپولیس در دوران محرومیت طارمی عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشته است. او در 5 دیدار سرخپوشان که بدون حضور طارمی انجام شده است (2 دیدار در لیگ، یک بازی در جام حذفی و دو بازی رفت و برگشت با الهلال) موفق شده 4 گل به ثمر برساند. دو گل علیپور مقابل استقلال خوزستان در هفته نهم به ثمر رسید و تک گل دیدار با نفت تهران هم این تیم را راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کرد. آخرین گل این بازیکن هم مقابل استقلال در دربی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

علیپور حالا در لیگ برتر با 5 گل در جمع مدعیان آقای‌گلی قرار دارد و در کنار گادوین منشا به خوبی خط حمله‌ای زهردار در پرسپولیس ساخته است.

به نظر می‌رسد خیریت محرومیت طارمی برای پرسپولیس، میدان پیدا کردن علیپور برای درخشش در ترکیب این تیم بوده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3evoq9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



حقیقتی که باید استقلال و پرسپولیس بدانند / زندگی ادامه دارد!