تاریخ انتشار: 1395/09/05 18:08
مانیزان کرمانشاه با شایستگی به مرحله بعد صعود کرد؛
کد خبر: 247009

سرمربی مانیزان کرمانشاه: از عملکرد بازیکنان بسیار راضی هستم

مانیزان کرمانشاه با غلبه بر سه حریف خود در مرحله برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال در گروه سوم، با قاطعیت به مرحله بعد صعود کرد.
سرمربی مانیزان کرمانشاه: از عملکرد بازیکنان بسیار راضی هستم

شاپورمردانی سرمربی تیم بسکتبال مانیزان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی در محل مسابقات، در باره کسب سه پیروزی متوالی برابر حریفان گفت: خدا رو شکر که توانستیم در مرحله برگشت بازی های خوبی را به نمایش بگذاریم و هر سه مسابقه را با پیروزی پشت سر گذاشته و به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد بشویم.

وی افزود: هر چهار تیم حاضر در گروه سوم این مسابقات از شانس بالایی برای صعود برخوردار بودند و نمی شد از قبل پیش بینی نمود که در نهایت کدام تیم  از گردونه مسابقات خارج خواهد شد و خیلی خوشحالم که بازیکنان مانیزان توانستند با قاطعیت و بدون هیچ حرف و حدیثی بازی های خود را با پیروزی پشت سر بگذارند و از تمامی آنها بابت تلاش هایشان با کم ترین امکانات به این امر مهم دست یافتند تشکر می نمایم.

مردانی در ادامه در خصوص مرحله بعد مسابقات گفت: بدون شک مرحله بعدی بسیار سخت تر خواهد بود و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم اگرچه مشکلات مالی بسیار اذیت کننده است و ای کاش مسئولین قدری به این تیم توجه نمایند و تا اینجای کار هم اگر مهندس صفری مدیرعامل ورزشدوست مانیزان نبود، معلوم نمی شد که سرنوشت بسکتبال کرمانشاه به کجا می انجامید و  در همین جا لازم می دانم از طرف تمامی بازیکنان و کادر فنی از ایشان تقدیر و تشکر می نمایم.

اختصاصی / گزارش تصویری دیدار بسکتبال مانیزان کرمانشاه و علم و فرهنگ تهران

سرمربی مانیزان در پایان سخنان خود از تمامی کسانی که به نحوی در راستای موفقیت این تیم تلاش نموده اند تشکر نمود و ابراز امیدواری نمود که حمایت ها از جوانان ورزشکار بیشتر شود چرا که کرماشناه پتانسیل بالایی در ورزش بسکتبال دارد ولی تنها مانع رشد و توسعه این ورزش، منابع مالی است.

 

خبرنگار: فرنوش معادی

عکس: هانیه بختیار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g588d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی / گزارش تصویری دیدار بسکتبال مانیزان کرمانشاه و علم و فرهنگ تهران