تاریخ انتشار: 1395/12/15 13:21
کد خبر: 225109

شیخ‌ویسی: کسب ۶ امتیاز تضمینی برای صعود در لیگ قهرمانان نیست

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان هم اعتقاد دارد که کسب شش امتیاز از دو بازی تضمینی برای صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیست.
شیخ‌ویسی: کسب ۶ امتیاز تضمینی برای صعود در لیگ قهرمانان نیست

به گزارش فرتاک ورزشی، وحید شیخ‌ ویسی در مورد پیروزی تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز گفت: بازی در نیمه اول پایاپای بود و خوشبختانه ما به گل رسیدیم، اما در نیمه دوم ماشین‌سازی عملکرد بهتری داشت و ما با دفاع فشرده توانستیم سه امتیاز مهم بگیریم.

وی در واکنش به حل نشدن مشکلات مالی در استقلال خوزستان تأکید کرد: بسیاری از بازیکنان ما قصد داشتند در نیم‌فصل جدا شوند، اما به‌خاطر پورموسوی و لیگ قهرمانان آسیا صبر کردند. متأسفانه قول‌ها عملی نشد و در این مدت غیر از استاندار، فرد دیگری به فکر حل مشکلات ما نبود. به هر حال شب عید نزدیک است و خانواده‌های‌مان به جیب ما نگاه می‌کنند. امیدوارم مسئولان کاری کنند تا مقابل آنها شرمنده نشویم.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه افزود: مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال خوزستان زیاد نیست و با 500 میلیون تومان 15 بازیکن تیم ما می‌توانند بابت فصل جاری تسویه حساب کنند. متأسفانه این روش غلطی است که باشگاه‌ها پول بازیکنان را نمی‌دهند و چنین وضعیتی در فوتبال ایران رواج پیدا کرده است. مطمئناً تیم‌های دیگر هم می‌توانند از این شرایط سوءاستفاده کنند.

شیخ‌ویسی راجع به وضعیت استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ما اگر لخویا را شکست بدهیم قطعاً صعود خواهیم کرد، ولی در حال حاضر گرفتن شش امتیاز تضمینی برای صعود نیست. امیدوارم که در نهایت روند خوبی داشته باشیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gba6x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال خوزستان بهترین خط دفاع آسیا