تاریخ انتشار: 1395/10/29 22:16
کد خبر: 234981

پیش بازی استقلال اهواز-اکسین البرز؛ یحیی روبه روی تیم متحول شده

در هفته بیستم رقابتهای لیگ دسته اول، استقلال اهواز میزبان اکسین البرز خواهد بود.
 پیش بازی استقلال اهواز-اکسین البرز؛ یحیی روبه روی تیم متحول شده

به گزارش فرتاک ورزشی، در هفته بیستم رقابتهای لیگ دسته اول باشگاههای کشور، اکسین البرز از ساعت 14:00 در ورزشگاه تختی اهواز میهمان استقلال این شهر خواهد بود.

قضاوت این دیدار بر عهده وحید صالحی، حسین رحیمی پور، حافظ عظیمی، وحید کیهانی خواهد بود.

دیدار رفت دو تیم را اکسینی ها با سه گل شاهین شفیعی و امیر میربزرگی(دوگل) به سود خود به پایان رساندند.

استقلالیها که با 7 تساوی و 7 امتیاز در قعر جدول رده بندی جا خوش کرده اند، در نیم فصل دوم و با هدایت سیاوش بختیاری زاده تاکنون توانسته اند دو تساوی را به 5 تساوی پیشین خود بیافزایند. استقلالیها تا کنون نتوانسته اند به پیروزی دست یابند. تساوی مقابل خونه به خونه و آلومینیوم در راک که منجر به جدایی مهابادی از این تیم شد نوید استقلالی متفاوت از نیم فصل اول را می دهد. آبی های اهواز امیدوارند با کسب پیروزی در بازیهای خانگی شرایط بحرانی خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند.

در طرف دیگر اکسین البرزی قرارددارد که نیم فصل دوم را با هدایت یحیی گل محمدی طوفانی آغاز کرد و توانست نساجی ار در مازندران با یک گل شکست دهد. اما هفته گذشته نتوانستند شاگردان بگوویچ در گلگهر را شکست دهند و با نتیجه بدون گل در مقابل این تیم قدرتمند به تساوی رضایت دادند. اکسینیها با 27 امتیاز پس از خونه به خونه در رده 9 جدول رده بندی قرار دارند. پیروزی مقابل تیم قعرنشین لیگ می تواند امیدهای یحیی و شاگردانش را یکی از گزینه های صعود به لیگ برتر در ادامه رقابتها، امیدوار نگه دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gbyln

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی پترو کیان شوشتر-نفت نوین آبادان