تاریخ انتشار: 1395/06/31 20:11
کد خبر: 260133

برانکو: بازی از سه بازی سخت سربلند بیرون آمدیم

سرمربی پرسپولیس پس از برتری تیمش مقابل سپاهان در اصفهان، پاسخگوی سوال خبرنگاران شد.
برانکو: بازی از سه بازی سخت سربلند بیرون آمدیم

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، برانکو ایوانکویچ گفت: قبل از هر چیز تسلیت می‌گویم بابت درگذشت بهمن گلبارنژاد ورزشکار پارالمپیکی ایران و همچنین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و یک کمک داور فوتبال. باید بگویم که امروز فوتبال زیباتر از آنچه قرار بود را ارائه داد و در یک فضای بسیار عالی که هم هواداران و هم طرفداران سپاهان برای ساختنش تلاش کردند را دیدیم. هر دو طرف 90 دقیقه تیم های خود را تشویق کردند و با هر حرکت زیبایی، صدای تشویق بالا رفت.

 

وی ادامه داد:  از هواداران خودمان تشکر می‌کنم که با کیفیت بالایی، سکوها را پرکردند. بازیکنان هر دو تیم حداکثر توان خود را گذاشتند. بازی ریتم بالایی داشت. فکر می‌کنم همه از بازی لذت بردند و به جرات می‌توانم بگویم این بازی در سطح دیدارهای اروپایی بود.

 

برانکو تصریح کرد: بیشترین تبریک را به بازیکنان خودمان می‌گویم که بالاترین انگیزه را داشتند و با رفتاری قهرمانانه می‌خواستند بازی را ببرند. طبیعی است که بزرگترین جایزه را هم آنها و هم هواداران‌مان کسب کردند. فکر می‌کنم بعد از 13 سال پیروزی را در خانه سپاهان به دست آوردیم و همه می دانند چه رقابتی بین ماست. تبریک می‌گویم به بازیکنانم که خواست و توانشان را در زمین پیاده کردند. سه بازی بسیار سخت داشتیم و سربلند خارج شدیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ge67n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو: از حضور در اصفهان هیجان‌‌زده‌ام