تاریخ انتشار: 1395/06/30 18:04
دل نوشته هوادار فولاد یزد؛
کد خبر: 260333

بیش از سه هزار واحد صنعتی داریم اما یک تیم فوتبال خوب در یزد وجود ندارد

وقتی به واژه فوتبال در یزد فکر می کنیم ناخودآگاه به یاد عباراتی همچون؛ کابوس سقوط، جشن بقاء، فروش تیم ،مشکل مالی، ضعف مدیریت، عدم ثبات، عدم وجود هیئت مدیره، بی توجهی به مردم و... هرچه که شما در نظرتان است.
بیش از سه هزار واحد صنعتی داریم اما یک تیم فوتبال خوب در یزد وجود ندارد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، شاید شیرین ترین عبارتی که بتوان از واژه فوتبال در یزد برداشت کرد، عبارت بسیار شیرین((((شهید قندی یزد)))) است. تیمی که باعث افتخار فوتبال یزد است. یادش بخیر شهید قندی چه تیمی بود( البته قبل از حضور در لیگ برتر فوتبال) بااین تیم چقدر شادی کردیم وقتی به استادیوم شهید نصیری میرفتیم تخلیه و ارضاء میشدیم. آنروز ها خیلی؛ قهوه خانه، کشیدن سیگار و قلیان و مواد مخدر کمتر بود.

جوانان استان وقتی واژه شهید قندی را میشنیدند با غرور به یزد و شهید قندی افتخار میکردند و شاید آنروز ها نونهالان و نوجوانان ما با جمعیت بیشتر و با انگیزه خیلی بیشتر تلاش میکردند چون میدیدند تیمی در سطح لیگ برتر دارند.

ولی حالا... برای استان یزد با سه هزار واحد صنعتی خیلی زشت است که نتواند یک تیم فوتبال در حد لیگ یک داشته باشد.

 آیا اگر از هر واحد صنعتی به نسبت توسعه و سرمایه مبلغ بسیار ناچیزی گرفته شود نمیتوان یک تیم فوتبال خوب راهی مسابقات کرد؟؟؟

آیا مردمی که در استان زندگی می کنند و این همه آلودگی واحد های صنعتی را در ریه خود جای میدهند و سلامتی آن ها در معرض خطر قرار می گیرد حق ندارند؟؟؟

چطور در شهر های دیگر  شهرداری ها در ورزش سرمایه گذاری میکنند ولی در یزد... و هزاران نکته دیگر که ناگفته خواهد ماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ge6y9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حواشی کامل دیدار فولاد یزد-خونه به خونه
اختصاصی/