تاریخ انتشار: 1396/10/08 23:25
اختصاصی| کدام تیم بیشتر دریافتی داشته است؟!
کد خبر: 167109

گزارشی از پرداختی های باشگاه های لیگ یک به بازیکنان تا پایان نیم فصل اول/ بادران خوش حساب ترین ، بابلی‌ها همچنان در سکرت!

در پایان نیم فصل اول، دریافتی تیم‌های مختلف تا پایان نیم فصل اول مشخص شد.
گزارشی از پرداختی های باشگاه های لیگ یک به بازیکنان تا پایان نیم فصل اول/ بادران خوش حساب ترین ، بابلی‌ها همچنان در سکرت!

 همانگونه که سطح کیفی لیگ یک امسال بسیار بهتر از فصول گذشته شده است، تیم‌های مختلف لیگ یکی در بحث عمل کردن به تعهدات خود نیز بسیار خوب عمل کرده‌اند و عملکرد نسبتا خوبی در وضعیت اقتصادی کنونی کشور داشته‌اند. 

بهترین عملکرد در بحث پرداخت قراردادها به تیم‌های بادران با پرداختی 65 درصد اختصاص می‌یابد و پس از آنها، نفت مسجدسلیمان قرارداد که موفق شده 50 درصد قرارداد بازیکنانش را پرداخت کند. نکته جالب درخصوص تیم بادران آن است که بازیکنان این تیم همانند تیم‌های انگلیسی، حقوق هفتگی دریافت می‌کنند و با رعایت اصول حرفه‌ای، به چنین نظم و انضباطی دست یافته‌اند.

پس از این دو تیم نام یک تیم خصوصی دیگر می‌درخشد. اکسین البرز که چندان در مطبوعات محبوب نیست اما مدیریت این باشگاه نشان داده که زیر قولش را نمی‌زند و پس از این تیم کرجی، دو تیم کرمانی قرار دارند که همانند فصول گذشته، پرداختی‌های خوبی داشتند.

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد نام شهرداری تبریز بالای جدول باشد. تیمی که گفته می‌شد مشکل مالی دارد اما تا پایان نیم فصل اول 30 درصد پرداختی داشته است و در این هفته نیز قرار است 20 درصد دیگر از قرارداد بازیکنان نیز پرداخت شود. شهرداری ماهشهر، فجرسپاسی، آلومینیوم اراک، مس کرمان و نساجی نیز با پرداخت 30 درصد قرارداد بازیکنان، در رتبه‌های بعدی جای دارند.

وضعیت قرمز این رده‌بندی به تیم‌هایی اختصاص می‌یابد که باقدمت هستند و جز هوادار، حامی دیگری ندارند و ماحصل تلاش شبانه روزی مربیان این تیم‌ها، خروج ستارگانی است که در آینده شکوفا خواهند شد. ملوان، ماشین سازی، صبای قم، ایرانجوان بوشهر و راه‌آهن در پائین جدول قراردارند.

این نکته نیز قابل ذکر است که علی‌رغم تلاش‌های فراوان خبرنگار فرتاک ورزشی مبنی بر ارائه وضعیت مالی باشگاه خونه به خونه در نیم فصل اول، اما این باشگاه چندان از این موضوع استقبال نکرد و ترجیح دادند در سِکرت کامل باشند و به همین جهت، رو به روی نام این تیم، دو خط تیره گذاشته شده است.

تهیه و تنظیم: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3grkkn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارشی از تیم های دسته اولی؛ حرکت عجیب سه تیم به سمت سقوط و جهش مس