تاریخ انتشار: 1396/02/02 15:17
اختصاصی| فجر روحیه گرفت؛
کد خبر: 215433

پاداش ویژه به حساب بازیکنان فجر واریز شد

حضور مدیرکل ورزش و‌جوانان و همراهان، پهلوان امید نورزی و سرپرست فجر، سرهنگ رسول فلاح در تمرین فجر سپاسی‌ شیراز حضور پیدا کردند.
پاداش ویژه به حساب بازیکنان فجر واریز شد

به گزارش فرتاک ورزشی، در ابتدا غلامحسین پیروانی در سخنانی کوتاه به تعریف و تمجید از بازیکنان تیم پرداخت که تا اینجا با معرفت و جوانمردی خود به خوبی جنگیده اند و انتظار حمایت بیشتری از این تیم میرود.

سپس سرهنگ فلاح ضمن تشکر از حیدرعلی کامیاب و همراهانش برای حضور در جمع فجری ها اظهار امیدواری کرد با کارهای زیر ساختی که در زمان جناب کامیاب انجام گرفته از فصل آینده دغدغه های ورزش فارس بسیار کمتر شود. همچنین از تمام کسانی که به نحوی چه مادی و چه معنوی به تیم شهید سپاسی کمک کرده اند تقدیر و تشکر به عمل آورد و بیان کرد با ماندن تیم در لیگ یک و انشالله برنامه ریزی مناسب نسل های آینده مدیون بازیکنان فعلی و کادر فجر خواهند بود.

امید نوروزی هم از اعضای تیم خواست تا علاوه بر جنگیدن برای نام شهید سپاسی با تلاش مضاعف راه را برای پیشرفت خود و ورزش فارس هموار کنند.

در پایان نیز حیدرعلی کامیاب با اشاره به این نکته که مبلغی به عنوان پاداش تا قبل از بازی مقابل فولاد یزد به حساب بازیکنان واریز خواهد شد، گفت: همواره مهمترین مشغله ما در این دو سال فراهم کردن زیر ساخت ها برای برون رفت ورزش فارس از رکود بوده و تا جایی که توان داشته باشیم از تیم های ورزشی در رشته های مختلف و رده های مختلف به خصوص فجر شهید سپاسی که مزین به نام شهید است حمایت خواهیم کرد.‌


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gv7oz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنان وحدت یزد پول می‌خواهند و در غیر این صورت مقابل فجر بازی نمی‌کنند
اختصاصی| اولتیماتیوم بازیکنان وحدت به مدیرعامل؛