تاریخ انتشار: 1396/01/11 19:16
کد خبر: 220181

نابغه بیلیارد: دلم به ایرانی ها گرم است

نابغه ایرانی بیلیارد گفت:من اسپانسر ندارم و با هزینه شخصی خودم در تلاش هستم تا بتوانم به موفقیت برسم.
 نابغه بیلیارد: دلم به ایرانی ها گرم است

حسین وفایی که شبکه های معتبر جهانی مثل یورو اسپورت از او به عنوان نابغه اسنوکر یاد می کنند و رکورد دار امتیاز ١٤٧ جهان حسین وفایی که محبوبیت خاصی در بین اهالی این رشته در جهان دارد بعد از شکست جاد ترامپ رنک دوم اسنوکر دنیا می گوید: خیلی خوشحالم،بی نهایت از مردم ایران ممنونم که با انرژی های مثبتی که به من می دهند من را برای موفقیت امیدوار می کنند. من دلم به ایرانی ها گرم است کسانی که همیشه کنار من هستند و به من انرژی می دهند امیدوارم در ادامه هم بتوانم با انجام بازی های خوب و شکست حریفان دل مردم ایران را در سرتاسر جهان شاد کنم.

وفایی که خودش را برای رقابت نیمه نهایی آماده می کند در مورد مسابقات آزاد چین می گوید: این رقابتها یکی از بالاترین سطوح اسنوکر دنیا است که تمام شبکه های جهانی و رسانه های معتبر دنیا آن را پوشش می دهند و تاثیر زیادی در بالا رفتن رنک حرفه ای بازیکنان دارد.

وفایی در پایان در مورد شرایط خودش می گوید: من اسپانسر ندارم و با هزینه شخصی خودم در تلاش هستم تا بتوانم به موفقیت برسم البته فدراسیون هم کمک هایی می کند اما نه در حدی که بتوانم از پس هزینه های خودم برآیم . چند پیشنهاد تبعیت از کشورهای مختلف داشته ام که به خاطر علاقه ام به پرچم کشورم قبول نکردم همچنین برخی از اسپانسرهای خارجی برای همکاری پیشنهاد دادند که به خاطر موازین شرعی کشورم آنها را هم قبول نکردم.

در حال حاضر تمام کارهایم را به مدیربرنامه ام، امید رحیمی سپرده ام، که او با چند برند و شرکت برای بحث اسپانسری من صحبت کرده ولی هنوز به توافق نرسیده است، به هرحال امیدوارم با همکاری با یک اسپانسر خوب بتوانم شرایط بهتری را تجربه کنم و این در صورتی است که همکاری من با یک اسپانسر می تواند بی نهایت به نفع اسپانسر باشد چراکه تمام بازی های من را در شبکه های معتبر و رسانه های دنیا از جمله یورو اسپورت،بین اسپورت،دوبی اسپورت، تلگراف،ساندی تایمز لندن و نیویورک تایمز به صورت زنده پخش و پوشش می دهند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gvla9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محرومیت بانوان اعزامی به مسابقات بیلیارد چین