تاریخ انتشار: 1396/07/16 21:32
کد خبر: 179183

نتایج هفته نخست لیگ برتر والیبال/پیکان مدعی مغلوب شد

تیم های بانک سرمایه و سایپا که درسی امین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال به ترتیب عناوین نخست و چهارم جدول رده بندی این مسابقات را کسب کرده بودند، امروز (یکشنبه) درآغاز سی ویکمین دوره این رقابت ها رقبای خود را شکست داده و شروع خوبی داشتند.
نتایج هفته نخست لیگ برتر والیبال/پیکان مدعی مغلوب شد

تیم سایپا که درفصل گذشته و دو دیدار نزدیک مغلوب تیم شهرداری ارومیه شده و به عنوان چهارمی این مسابقات بسنده کرده بود،امروز میهمان تیم کاله مازندران بود و این تیم را درسه گیم متوالی و با نتایج (25 بر 23 ،25 بر 21 و 25 بر 21 ) شکست داد.
در دیگر دیدار مهم امروز تیم بانک سرمایه مدافع عنوان قهرمانی برابر تیم شهرداری ورامین قرار گرفت ودر سه گیم متوالی و با نتایج( 25 بر 16، 25 بر 13 و 25 بر 16) این تیم را درحالی شکست داد که برگزاری این دیدار در هفته نخست درهاله ای از ابهام قرارداشت.
سازمان لیگ والیبال به دلیل مشکلات مالی و اداری تیم شهرداری ورامین و اخذ تضمین های لازم، امروز شانزدهم مهرماه همزمان با شروع رقابت های لیگ برتر مجوز لازم برای بازی این تیم را صادر کرد.
مسئولان باشگاه شهرداری ورامین و حمایت کننده با ارائه تضمین های لازم نزد سازمان لیگ موافقت مسئولان این سازمان را برای کسب اجازه شرکت در لیگ برتر را دریافت کردند و برابر تیم بانک سرمایه قرار گرفتند.
در دیگر دیدار مهم تیم شهرداری ارومیه تیم سوم فصل گذشته این رقابت ها برابر تیم ایرانیان گنبد قرار گرفت و با نتیجه 3 بریک شکست خورد.
در آخرین دیدار امروز نیز تیم شهرداری تبریز در مسابقه ای که به گیم پنجم کشید، با نتیجه 3 بر 2 تیم پیکان نایب قهرمان دوره گذشته لیگ برتر را شکست داد.
نتایج کامل رقابت های هفته نخست لیگ برتر والیبال از این قرار است:
شمس 2 – خاتم اردکان 3 
بانک سرمایه 3 – شهرداری ورامین صفر 
شهرداری تبریز3 - پیکان تهران 2
کاله مازندران صفر- سایپا 3 
عمران ساری 3 – رعد پدافند کاشان یک
ایرانیان گنبد 3 - شهرداری ارومیه یک 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k5ded

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت مهدوی به سایپا +عکس