تاریخ انتشار: 1396/10/10 12:21
اختصاصی| اوضاع مالی بابلی‌ها روی خط قرمز؛
کد خبر: 166911

لیگ یک/ اعتصاب در خونه به خونه؛ تمرینات تیم نکونام تعطیل شد

تمرینات تیم فوتبال خونه به خونه بابل تعطیل شد و تیم جواد نکونام به نشانه اعتراض به وضعیت مالی باشگاه، حاضر به تمرین نیستند.
لیگ یک/ اعتصاب در خونه به خونه؛ تمرینات تیم نکونام تعطیل شد

 درحالی که فرتاک ورزشی چند روز قبل گزارشی از عملکرد مالی تیم‌های حاضر در لیگ یک امسال ارائه داده بود و باشگاه خونه به خونه از دادن این آمار امتناع کرده بود، حال مشخص شد که بازیکنان و کادرفنی این تیم چندان دریافتی نداشتند و به همین جهت، خواستار پرداخت حقوق خود شده‌اند.

از بابل خبر می‌رسد که بازیکنان خونه به خونه در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن 20 درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده‌اند و به دلیل صعود این تیم به جمع چهار تیم برتر جام حذفی و همچنین در کورس قهرمانی بودن لیگ، بازیکنان انتظار بیشتری از مدیریت باشگاه دارند.

در این فصل باشگاه خونه به خونه زیر نظر شخص حاج قاسم حسن زاده اداره می‌شود و شنیده شده که سایر برادرانش از شراکت خود منصرف شده و حسن‌زاده، به صورت یک نفره تیم را اداره می‌کند. حتی شنیده شده که جواد نکونام نیز در طول فصل، 100 میلیون تومان از طریق دوستان خود به باشگاه کمک کرده است. با این حال، بدترین اتفاق ممکن در طول چند ماه گذشته برای بابلی‌ها رخ داده است و باید دید مدیریت باشگاه چه تصمیمی در این خصوص خواهند گرفت.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k5elv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راز موفقیت خونه به خونه با جواد نکونام فاش شد

نکونام: مقابل برق کار بزرگی کردیم/ می‌توانستیم 3-2 پیروز شویم
تغییرات در نیم‌فصل جزئی است و نهایتا دو بازیکن عوض می‌شوند؛

گام به گام با موفقیت نکونام در قلعه شیرها
اختصاصی| آخرین پیروزی بر خونه به خونه را یادتان می‌آید؟!