تاریخ انتشار: 1396/04/07 12:52
کد خبر: 200259

رقابت دیدنی مدافع وسط ‌های سرخابی برای تثبیت جایگاه در تیم ملی!/ پژمان یا سیدجلال کدام یک موفق ترند؟

همواره رقابت دیدنی بین سیدجلال حسینی و پژمان منتظری در پیراهن های دو تیم سرخابی بوده است و این دو بازیکن در کنار رفاقت صمیمی که با هم دارند، از رقابت جالبی نیز برخوردار هستند.
رقابت دیدنی مدافع وسط ‌های سرخابی برای تثبیت جایگاه در تیم ملی!/ پژمان یا سیدجلال کدام یک موفق ترند؟

 تشنه موفقیت زیباترین عنوانی است که می‌توان در خصوص سیدجلال حسینی و پژمان منتظری عنوان کرد زیرا این دو بازیکن باتوجه به سن و سالی که دارند، هنوز مانند یک جوان می‌جنگند، می‌دوند و حتی گل می‌زنند و به یاد روزهای جوانی، شادی‌های هیجان‌انگیز انجام می‌دهند.

اوج رقابت بین حسینی و منتظری را می‌توان در تیم ملی دید. این دو بازیکن همواره در چند سال گذشته به اردوهای مختلف تیم ملی دعوت می‌شدند و می‌توان گفت که هر دو، مورد اعتماد کامل کی‌روش هستند اما عملکرد خیره‌کننده پورعلی‌گنجی جا را برای این دو مدافع تنگ کرده است و کی‌روش فقط می‌تواند از یک مدافع سرخابی در ترکیب تیمش استفاده کند و پورعلی‌گنجی را دیگر زوج خط دفاعی‌اش قرار دهد.

در بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2018، کی‌روش به سیدجلال میدان داد و از منتظری استفاده چندانی نکرد و اکنون با ورود منتظری به استقلال و بازی در لیگ برتر، قطعا کی‌روش تسلط بهتری به این بازیکن خواهد داشت و با عملکردی مناسب، می‌تواند جایگاهش در تیم ملی را پس بگیرد و سیدجلال را نیمکت‌نشین کند.

به نظر می‌رسد رقابت این دو مدافع دوست‌داشتنی سرخابی، در تیم ملی جذاب‌تر از رقابت باشگاهی‌شان باشد و باید دید که کی‌روش همانند گذشته به سیدجلال اعتماد می‌کند، یا به منتظری فرصت خودنمایی می‌دهد و با نیمکت‌نشین شدن سیدجلال، منتظری زوج پورعلی‌گنجی در قلب خط دفاعی تیم ملی خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kb8jq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جنگ پرسپولیس و استقلال برای حضور در جام جهانی روسیه!