تاریخ انتشار: 1396/10/03 21:21
کد خبر: 167838

کریمی: صدرنشینی با پرسپولیس، کار شاقی نیست

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز برتری مقابل پارس جنوبی را حاصل شناخت کامل از حریف و تفکرات مهدی تارتار قلمداد کرد.
کریمی: صدرنشینی با پرسپولیس، کار شاقی نیست

فیروز کریمی در نشست خبری بعد از دیدار مقابل پارس جنوبی با تاکید بر اینکه بازی سنگینی را با پیروزی پشت سرگذاشته، اظهار داشت: یکی از سنگین‌ترین بازی‌هایی بود که تا الان انجام داده بودیم. تمام راه‌های حمله را تیم پارس آزمایش کرد.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز ضمن تمجید از عملکرد مهدی تارتار در تیم پارس جنوبی، بیان داشت: اگر چه پرسپولیس در جدول بالاتر است اما به نظر من تارتار بهترین سرمربی لیگ است و قبول کنیم با بضاعتی که پرسپولیس دارد صدرنشینی نمی‌تواند کار شاقی باشد.

وی در ادامه افزود: همانگونه در تیم هایی نظیر پرسپولیس دیدیم، نبود بازیکنان تاثیرگذار در ترکیب، بحران ساز است و ساخت تیم با بازیکنان معمولی کار شاقی است که مهدی تارتار این کار را کرده است.

کریمی  با اشاره به نملیش فوق العاده دخسوس در بازی امروز، ابراز داشت: دروازه‌بان ما امروز توانست به خوبی از دروازه ما دفاع کند. البته او در بازی‌های قبلی هم خوب عمل کرده بود و خط دفاع ما هم به خوبی جلوی حملات پارس جنوبی را گرفت.

 وی ادامه داد: به جرات می‌گویم در این 10 بازی که من در گسترش فولاد حضور دارم هیچ‌تیمی به اندازه پارس‌جنوبی به ما فشار نیاورده بود، اما من شناخت خوبی از این تیم داشتم و تعویض‌های خوبی انجام دادیم. باید بگویم شخصیت ما در این بازی بیشتر تاثیرپذیر بود تا تاثیرگذار، چون با توجه به تفکرات حریف ما هم برای تیم‌مان نقشه می‌چیدیم.

فیروز کریمی درخصوص برنامه و تاکتیک تیمش در دیدار امروز برابر پارس جنوبی، تصریح کرد: در مجموع این بازی نمایش یک فوتبال زیبا بود که یکطرف آن سراسر هجومی و طرف دیگر دفاع خوب تیمی حضور داشت. ممکن است کسانی بگویند چرا ما آنقدر دفاع کردیم اما چاره‌ای نداشتیم، وقتی آنها به زمین ما می‌آیند ما هم که نمی‌توانیم به زمین آنها برویم.

وی در ادامه اضافه کرد: حریف مان از موقعیت‌هایش استفاده نکرد اما ما به خوبی توانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم. شاید آنها کمی هوشیارتر بودند می‌توانستند بالاتر از تیم ما قرار بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در پایان اظهاراتش خاطرنشان کرد: ما می‌آییم که فوتبال بازی کنیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که ببریم. یک روز خوب بازی می‌کنیم و نمی‌بریم و روز دیگر برعکس این اتفاق می‌افتد. در حالی که ما جلوی پیکان برتر بودیم اما بازی را باختیم. به هر حال این شرایط وجود دارد، تارتار هم کارش را به خوبی بلد است، امسال هم موفق بوده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n8pwx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لشگرکشی خانوادگی برای تقابل با سرخابی‌ها