تاریخ انتشار: 1396/08/17 12:00
کد خبر: 174662

رفتار عجیب سایت باشگاه استقلال

وینفرد شفر در مدتی که وارد ایران شده و روی نیمکت استقلال نشسته، بر خلاف سن و سالش و نیز تصویری که ما عموما از آلمانی‌ها در ذهن داریم، آدم شاد و خونگرمی نشان داده است.
رفتار عجیب سایت باشگاه استقلال

وینفرد شفر در مدتی که وارد ایران شده و روی نیمکت استقلال نشسته، بر خلاف سن و سالش و نیز تصویری که ما عموما از آلمانی‌ها در ذهن داریم، آدم شاد و خونگرمی نشان داده است.

 

از نظر فنی هم که هنوز قضاوت در مورد او زود است، هرچند فعلا کارش را بد شروع نکرده و خیلی از استقلالی‌ها به او امیدوار شده‌اند.

 

با این وجود نمی‌توان کتمان کرد که برخی رفتارهای شفر واقعا عجیب است. مثلا هنوز به ایران نیامده از قولش نقل کردند خواهان بازگشت بهنام برزای شده، اما بعدا در اولین نشست خبری‌اش پس از بازی با فولاد نشان داد حتی اسم بازیکنان فعلی تیمش را هم نمی‌داند، چه برسد به بازیکن فصل قبل! شفر سپس در فراز دیگری از حرف‌هایش مدعی شد فرهاد مجیدی را نمی‌شناسد و اصلا نمی‌داند او الان کجاست، اما بعدا در سایت رسمی استقلال از قولش نوشتند اشتباه شده و مگر ممکن است کسی مجیدی را نشناسد؟!

 

حالا هم عین این داستان در مورد محمد تقوی تکرار شده و پیرمرد آلمانی بعد از تکذیب اولیه مکالمه و مذاکره با او، باز هم روی سایت باشگاه اعلام کرده روزهای اول حضورش در استقلال یک تماس تلفنی با تقوی داشته و با این پیشکسوت آبی‌ها در مورد برخی کلیات صحبت کرده است. حالا این وسط معلوم نیست مشکل از جناب شفر است یا سایت رسمی باشگاه استقلال؟ یعنی مربی آلمانی دم به دقیقه حرف‌هایش را عوض می‌کند یا رسانه رسمی آبی‌ها ترجیح می‌دهد برخی از اظهارات و مواضع شفر را روتوش کند؟

 

تازه باید به اینها همه تناقض‌گویی‌ها در مورد دستیاران ایرانی را هم اضافه کنید. روزهای اول حضور شفر در ایران، باشگاه بیژن طاهری و سیروس دین‌محمدی را به عنوان دستیاران او برگزید که بلافاصله اعلام شد این موضوع مورد موافقت شفر قرار گرفته، اما بعدا گفتند مربی آلمانی این دستیاران را نپذیرفته و حضورشان در استقلال منتفی است.

 

در نهایت اما یکی از این دو نفر یعنی طاهری به کادرفنی اضافه شد و سیروس دین‌محمدی پشت خط ماند. شاید اگر ما و شفر زبان هم را می‌فهمیدیم و او می‌توانست بی‌واسطه با هواداران استقلال صحبت کند، خیلی از مسایل شفاف می‌شد، اما حالا به نظر می‌رسد بعضی‌ها دارند حرف‌های خودشان را توی دهان پیرمرد می‌گذارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n8y6g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خط قرمز شفر روی نام دو بازیکن