تاریخ انتشار: 1395/09/25 23:08
غفلت ازتبریزی جبران ناپذیر است
کد خبر: 242738

هشدار به سید جلال حسینی!

دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران فردا جمعه در هفته چهاردهم لیگ برتر برگزار خواهد شد.
هشدار به سید جلال حسینی!

به گزارش فرتاک ورزشی، پرسپولیس و ذوب آهن در حالی در هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف هم می روند که تا قبل از این بازی سرخپوشان از 13 بازی گذشته خود دارای 29 امتیاز و در صدر جدول قرار دارند و ذوب آهن که این روزها خیلی خوب نتیجه می گیرد از همین تعداد بازی دارای 21 امتیاز و در مکان پنجم جدول لیگ برتر جا خوش کرده است.

شاگردان حسینی دوست دارند پیروزی های خود را تداوم داده و یا حداقل در مصاف با صدرنشین لیگ با حداقل امتیاز میدان را ترک کنند تا هم چنان در بین مدعیان قرار داشته باشند. از آن سوی میدان برانکو و شاگردانش قرار دارند که برای قهرمانی در نیم فصل و در رقابت با تراکتور سازی تحت هیچ شرایطی به کم تر از سه امتیاز بازی رضایت نخواهند داد.

از نکات قابل توجه این دیدار باید به جدال سیدجلال حسینی مدافع ملی پوش و مستحکم سرخپوشان که تا اینجای کار در کنار دیگر بازیکنان خط دفاعی پرسپولیس، توانسته بهترین خط دفاع لیگ را رقم بزند در یک سوی میدان قرار دارد در سویی دیگر مرتضی تبریزی مهاجم فرصت طلب ذوب آهن قرار دارد که تا اینجای بازیها با 10 گل زده در صدر گزنان لیگ برتر و بالاتر از تمامی مهاجمان مطرح فوتبال کشور ایستاده است.

بدون شک این بازی می تواند عیار خط دفاعی پرسپولیس را در برابر بهترین مهاجم حال حاضر لیگ برتر  مشخص نماید و هم چنین ثابت نماید که آیا تبریزی می تواند با گلزنی در این دیدار دشوار مسیر حضور در تیم ملی را هموار نماید یا نه!

 

نویسنده: حمید محبی

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ndnkr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو نمی تواند قید سید جلال را بزند

ذوب-پرسپولیس؛ بدون نقش‎آفرینی مهاجم‌استقلال
تبریزی به دنبال هت تریک مقابل سرخ‌ها؛