تاریخ انتشار: 1395/10/13 19:47
کد خبر: 238562

شفیعی و ناکامی بزرگ برای حضور در دوبی(عکس)

مدافع تراکتورسازی امیدوار بود سرمربی تیم ملی بعد از مشاهده عملکردش در این فصل نام او را در بین نفرات دعوت شده اردوی دوبی قرار دهد.
شفیعی و ناکامی بزرگ برای حضور در دوبی(عکس)

 تیم ملی در حالی امروز راهی اردوی دوبی شد که کارلوس کی روش نفرات جدیدی برای حضور در این اردو به لیست خود اضافه کرده است. محمدرضا اخباری، محمد ایرانپوریان و فرزاد حاتمی سهم تراکتورسازی به عنوان مدعی قهرمانی لیگ برتر بود اما در این بین خالد شفیعی نیز امیدوار بود بتواند نظر سرمربی تیم ملی را به خود جلب کند.

تراکتورسازی در این فصل با 11 گل خورده دومین تیم برتر از نظر خط دفاعی را به خود اختصاص داده و این در حالی است که سرخپوشان تبریزی از نظر تهاجمی شرایط فوق العاده ای در این فصل دارند و این مساله کار مدافعان این تیم را سخت تر می کند. با این حال خالد شفیعی امیدوار بود بعد از نمایش درخشان در این نیم فصل و صعود تیمش به فینال جام حذفی موفق شود نظر کارلوس کی روش را به خود جلب کند و نامش در بین لیست دعوت شدگان برای اردوی امارات قرار داشته باشد که در این راه ناکام ماند و کی روش که بیشتر لیگ را در ایران نبوده، او و عملکردش را ندید تا شفیعی امیدوار به ادامه مسابقات و لیست بعدی تیم ملی باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ndxqr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنده نقل و انتقالات نیم فصل منصوریان بود یا برانکو؟شاید هم قلعه نویی!