تاریخ انتشار: 1396/05/01 17:16
کد خبر: 193986

مقایسه نفت کریمی و نفت درخشان !!

نفت تهران به واسطه شرایطی که دارد یکی از خاص ترین تیم های لیگ ما به شمار می رود.
مقایسه  نفت کریمی  و نفت درخشان !!

ماجرای کش دار بدهی های سرسام آور این تیم به بازیکنانش طی فصل های قبل از یک سو و نامشخص بودن وضعیت سرمربی این تیم در فاصله چند روز مانده به آغاز لیگ هفدهم از طرف دیگر وضعیت این تیم را مبهم و پیچیده تر از قبل کرده است. نفتی ها که با بمب خبری سرمربیگری علی کریمی برای شروع لیگ استارت زدند، در آستانه سوپرجام با کناره گیری جادوگر بدون مربی به مصاف پرسپولیس و برانکو رفتند.

این در حالی بود که بلافاصله پس از استعفای کریمی، مدیران نفت حمید درخشان را به عنوان سرمربی معرفی کردند. در چرایی و چالش پذیرفتن مسئولیت فنی تیم آن هم در این شرایط توسط حمید درخشان چند مسئله وجود دارد. اول این که قبول پیشنهاد سرمربیگری یک تیم لیگ برتری آن هم در مدت زمان کمتر از یک هفته مانده به آغاز لیگ هم ریسک بزرگی محسوب می شود و هم معقول به نظر نمی رسد. اینکه درخشان با پذیرش این پیشنهاد خواسته در فضای کار باشد و از گردونه خارج نشود، یک بحث است و اینکه چطور می تواند تیمش را مهیای ماراتن لیگ کند، موضوع دیگری است. نفتی ها در تمرینات پیش فصل دوران بدنسازی موفقی نداشته اند و فرصت و زمان کافی هم برای انتقال تفکرات و تبیین استراتژی های فنی بین سرمربی و بازیکنان مهیا نشده است. از طرفی بازیکن خاصی هنوز جذب نشده و ستاره هایی هم که به واسطه علی کریمی برای حضور در این تیم اعلام آمادگی کرده بودند، حالا پا پس کشیده اند. حالا مشخص نیست پازل تاکتیکی تیم در این چند روز چگونه تکمیل و آماده حضور در لیگ هفدهم خواهد شد.  

 

اینکه درخشان در این مدت کوتاه چقدر می تواند دست به تغییر بزند و نفت را متحول کند مشخص است که عملی نیست. شاید بزرگترین دلخوشی های نفتی ها تعطیلات و وقفه های لیگ باشد که به بهانه بازی تیم ملی و اردوی آماده سازی اش در راه جام جهانی 2018 روسیه باشد تا بتوانند در این فرجه های زمانی دست به بازسازی تیم و مرور برنامه های خود بزنند. آنچه مشخص است این است که روزهای سخت و دشواری در انتظار درخشان و نفتی ها نشسته و باید منتظر ماند و دید درخشان می تواند با این تیم دست به ماجراجویی بزند یا نه؟

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ng7oo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاپیتان فصل پیش نفت تهران:آمدن حمید درخشان به نفت فقط به نفع عکاس باشگاه است