تاریخ انتشار: 1396/05/01 07:36
کد خبر: 194098

کاپیتان فصل پیش نفت تهران:آمدن حمید درخشان به نفت فقط به نفع عکاس باشگاه است

کاپیتان فصل پیش نفت تهران:آمدن حمید درخشان به نفت فقط به نفع عکاس باشگاه است

و به نقل از همشهری وحید حمدی‌نژاد از جمله بازیکنان باسابقه تیم نفت تهران در فصل گذشته بود که با عقد قراردادی به تیم پارس‌جنوبی پیوست. او از شرایطی که در تیم نفت تهران داشته بسیار انتقاد می‌کند. حرف‌های حمدی‌نژاد را در ادامه می‌خوانید.
  
چطور شد از نفت تهران جدا شدی و به پارس‌جنوبی رفتی؟
شرایط طوری شده بود که نمی‌شد ماند. نه مطالباتمان را دادند، نه احترام گذاشتند. دیدید که علی کریمی ‌هم از تیم جدا شد.
 
می‌گفتند تو با علی کریمی‌ مشکل داشتی که در تیم نفت تهران نماندی، درست است؟
نه بابا، این حرف دیگر چیست؟! علی‌آقای کریمی‌ اسطوره و بزرگ ما هم از لحاظ اخلاقی و هم از لحاظ فنی است. من برای تشویق او زمانی به ورزشگاه می‌رفتم. تنها مشکل من با مدیریت باشگاه بود. شما توجه کردید کادرفنی جدید نفت تهران کمتر از 20روز متوجه شدند مدیران نفت چه شخصیت‌های هستند. ولی خود آقای کریمی‌ را قلبا و دلی دوستش دارم و اگر حتی وضعیت نفت مناسب نبود و او به من می‌گفت بیا در این شرایط بازی کن با جان و دل برایش بازی می‌کردم.
  
ولی تو در زمانی که علی کریمی سرمربی نفت بود با پارس‌جنوبی قرارداد امضا کردی.
نه، من پنجشنبه گذشته وقتی جدایی علی کریمی‌ از نفت قطعی شد، با تیم پارس‌جنوبی قرارداد بستم.
  
حالا هم حمید درخشان به تیم نفت تهران آمده؛ در این‌باره چه صحبتی داری؟
به نظر من درخشان هم دوام نمی‌آورد. الان آمدن او فقط به نفع عکاس باشگاه است تا آقایان کت‌وشلوار بپوشند و با این بازیکنان و نام‌های بزرگ فوتبال کشورمان عکس بگیرند. کسانی که فقط وعده و عید دروغ بعه بازیکنان می‌دهند. در جلسه به صورت آدم نگاه می‌کنند و دروغ می‌گویند. فقط کنار فوتبالیست‌ها عکس می‌گیرند تا بگویند ما هم در کنار زمین فوتبال عکس داریم؛ در حالی که تیم با هزاران مشکل دست‌وپنجه نرم می‌کند. برای بازیکنان، اجاره زمین تمرین و حتی خرید آب معدنی پول ندارند.
  
نفت دارد با این مشکلات مدیریتی نابود می‌شود. به نظرت چه کار باید کرد؟
مدیریت فعلی فقط عکس گرفتن بلد است، اصلا مشکلات باشگاه را درک نمی‌کنند. بازیکنی که مشکل اسکان دارد یا اینکه نمی‌تواند قرارداد حرفه‌ای ببندد چطوری می‌تواند کار کند؟ این تیم مشکل مالکیت دارد. شما یک سال است که تیم را در دست گرفته‌اید، حداقل اینکه کارمندان باشگاه، تلفن و برق مجموعه تحت اختیار شما بودند و خودتان آنها را مصرف کرده‌اید، چرا قبض آنها را پرداخت نکردید تا قطع شوند؟ اینکه دیگر به مالکیت ربط نداشت! این نشان می‌دهد هدف آنها فوتبال نیست؛ آنها می‌خواهند بدون کوچک‌ترین هزینه به شهرت برسند.
 
همه اینها باعث شد پیراهن پارس‌جنوبی را در روزی که محمد طیبی از این تیم رفت بر تن کنی، درست است؟
من به پارس‌جنوبی رفتم ولی نمی‌دانستم طیبی می‌خواهد جدا شود، بعدش متوجه شدم به قطر رفته است. از مهدی تارتار به عنوان سرمربی پارس‌جنوبی شناخت دارم و می‌دانم از نظر فنی و اخلاقی جایگاه خوبی دارد. احساس کردم می‌توانم به پارس‌جنوبی کمک کنم، به همین خاطر به این تیم آمدم. امیدوارم قهرمانی نفت را با این تیم هم تجربه کنم.
 
در این بین مطالبات از تیم نفت چه می‌شود؟
من دوسال واقعا در تیم نفت زحمت کشیدم، بدون اینکه حرفی بزنم قهرمانی کسب کردیم؛ تیمی ‌که خودشان فکر می‌کردند سقوط می‌کند را قهرمان کردیم. ولی نمک‌نشناسی تا چه حد باید باشد؟ نه از ما تشکر کردند، نه جشنی برگزار شد؛ حتی یک تماس هم با ما نگرفتند که بگویند دستتان درد نکند. اینها دارند با نام‌های بزرگ مثل آقای دایی و آقای کریمی بازی می‌کنند.
  
گویا یک مصاحبه علیه مدیریت باشگاه انجام داده بودی که خیلی ناراحت شده بودند. در این‌باره صحبت کن.
6ماه بود باشگاه نه پولی به ما داده بود، نه زمین می‌گرفت تمرین کنیم، نه حتی آب خوردن برایمان تهیه می‌کرد؛ حتی توپ تمرین و بازی را من خریدم که بعد از 4ماه پول آن را دادند. می‌خواستیم در مسابقات شرکت نکنیم اما در جلسه‌ای که در فدراسیون داشتیم و با خرج‌هایی که خود آقای دایی و دوستانشان می‌کردند تیم در ادامه مسابقات شرکت کرد وگرنه مدیران نفت اصلا و ابدا لیاقت نداشتند تیم‌شان ادامه راه را پرقدرت ادامه دهد. من از فدراسیون فوتبال و آقای زنگنه وزیر نفت گلایه دارم. چطور قراردادی را بسته‌اند که نه می‌توانند تیم را از این آقایان پس بگیرند، نه اینکه از آنها بخواهند به تعهداتشان پایبند باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27vlr6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمید درخشان مردی برای انتخاب‌های ناگهانی