تاریخ انتشار: 1396/05/23 21:25
سرمربی نساجی در کنفرانس خبری بعد بازی؛
کد خبر: 188938

پاشازاده: از نتیجه راضی نیستم/ گل حریف شانسی بود!

تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته دوم رقابت های لیگ یک مقابل گل گهر سیرجان 1-0 شکست خورد.
پاشازاده: از نتیجه راضی نیستم/ گل حریف شانسی بود!

به گزارش فرتاک ورزشی از مازندران، مهدی پاشازاده سرمربی نساجی مازندران در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: تیمی که می بازد را نمی توان گفت که از نتیجه راضی است. ما به هیچ وجه از نتیجه راضی نیستیم و تلاش خود را بیشتر و بیشتر می کنیم. بچه ها زحمت کشیدند اما کافی نبود. ما هفته قبل یک برد در بوشهر آوردیم و خیلی آب و تابش دادند.

وی افزود: ما امروز در نیمه اول خیلی بهتر می توانستیم کار کنیم و متاسفانه روی یک ناهماهنگی گل خوردیم و تیمی که یک چنین هوادارهایی پشت تیمش است خود به خود استرس زیادی به بازیکنان وارد می شود و در بعضی موارد خیلی توپ های ساده را نمی توانستند استوپ کنند.

پاشازاده افزود: خداروشکر که اولین بازیمان را در این ورزشگاه باختیم نه آخرین بازیمان را. من از این باخت ها در دوران مربیگری زیاد دیدم و خیلی سخت تر کار می کنیم تا شرایط برایمان بهتر شود. ما اجازه کار کردن تاکتیکی به تیم حریف ندادیم و گلی هم که خوردیم اشتباه فردی خودمان بود.

سرمریب نساجی در پایان گفت: اگر نیمه اول را با تساوی به رختکن می رفتیم من قطعا برای نیمه دوم برنامه های بهتری داشتم ولی باید بیشتر کار کنیم که روی توپ های ساده گل نخوریم و در پایان از هوادارانی که برای حمایت نساجی به ورزشگاه آمدند تقدیر و تشکر می کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nnz7k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باخت نساجی مقابل گل گهر؛ وینگو سرافراز شد!
اولین شکست خانگی پاشازاده با نساجی؛

فتح‌آبادی: اجازه حضور بازیکنان گل گهر در زمین مسابقه با نساجی را نمی‌دهم!
هواداران نساجی برای فوتبال ایران حکم طلا را دارند؛

شانس بالای گل گهر برای امتیاز گیری از نساجی در قائمشهر!
آمار درخصوص بازی نساجی و گل گهر صحبت می‌کند؛