تاریخ انتشار: 1396/08/20 14:07
اختصاصی| سرمربی عوض شد، نتایج نه؛
کد خبر: 174217

شرایط برای شهرداری تبریز تغییر نکرد؛ دین‌محمدی فرصت چندانی ندارد

شهرداری تبریز پسا صالح‌پناهی نیز نتایج دلچسبی نمی‌گیرد.
شرایط برای شهرداری تبریز تغییر نکرد؛ دین‌محمدی فرصت چندانی ندارد

 درحالی که مدیریت، سازمان ورزش شهرداری تبریز درخصوص انتخاب سرمربی تردید داشتند و در نهایت، سرویس دین محمدی هدایت تیم شهرداری تبریز را برعهده گرفت، اما نتایج و عملکرد دین‌محمدی نشان می‌دهد که شهرداری چندان نسبت به زمان علی صالح پناهی تغییر نکرده است.

سیروس دین محمدی در 3 دیداری که روی نیمکت شهرداری نشسته است، دو تساوی و یک شکست در کارنامه خود ثبت کرده است و نکته جالب، عدم برتری آنها مقابل حریفان بوده است. شهرداریِ تحت هدایت دین‌محمدی، در بازی اول مقابل صبای قم، با گل دقیقه 93 از شکست گریخت. در بازی دوم و مقابل آلومینیوم اراک، درحالی که تیم اراکی مستحق برتری بود، در پایان 0-0 مساوی شد و در بازی سوم دین‌محمدی، آنها پیروزی را با شکست عوض کردند. شکستی که مقابل ایرانجوان 10 نفره محقق شد و شرایط را برای دین‌محمدی به کلی تغییر داد.

تیم دین‌محمدی در سه بازی، سه گل خورده و فقط دو گل زده است. دو گلی که مقابل تیم‌های انتهای جدولی بوده و آیا آنها می‌توانند مقابل حریفان گردن‌کلفت، نتیجه بگیرند یا خیر را زمان پاسخ خواهد داد. باتوجه به شناختی که از مدیران شهرداری داریم، شاید تا چند هفته بعدی، شاهد تغییر مجدد روی نیمکت تبریزی‌ها باشیم زیرا مدیریت این تیم اصلا دوست ندارد پس از مدت‌ها دوری از سطح اول فوتبال ایران، مجددا به لیگ دو برگردد. 

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qblga

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهرداری با دین‌محمدی نباخت/ افاضلی در حسرت برد
تساوی صبا و شهرداری تبریز در قم؛

پیروزی ایرانجوان مقابل شهرداری تبریز؛ حریف استقلال از باخت، برد ساخت!
ادامه باخت‌های شهرداری تبریز با ورود دین‌محمدی؛

ادامه بدشانسی‌های نائیجی با غفلت مدافعین صبا!
اختصاصی| قمی‌ها کمی تمرکز ندارند؛