تاریخ انتشار: 1396/09/12 00:16
کد خبر: 171141

احتمال دارد مهاجم آلمانی جانشین شهباززاده شود

آنچه شواهد از باشگاه استقلال به ما نشان می دهد این است که در نیم فصل یک مهاجم آلمانی جانشین شهباززاده می‌شود.
احتمال دارد مهاجم آلمانی جانشین شهباززاده شود

 استقلال تهران برابر پیکان به تساوی بدون گل رسید تا بازهم ثابت شود که این تیم گلزن ششدانگ ندارد. تیمی که با بیشترین هزینه بسته شد تا مدعی قهرمانی باشد حالا در میانه جدول دست و پا می‌زند و با مربی آلمانی هم به رغم پیشرفت محسوس نتوانسته به بالانشینان نزدیک شود.

 

در کنار ضعف بدنی و یکسری مسائل روحی و روانی شاید یکی از دلایل اصلی مشکلات این تیم ضعف گلزنی باشد. آبی‌ها سجاد شهباززاده را دوباره آوردند که این مشکل را برطرف کند اما هنوز نتوانسته است حتی یک گل به ثمر برساند.

 

جواد قراب عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران در مصاحبه‌ای اظهار داشت: «استقلال خوب بازی می‌کند اما توقع داریم گل هم بزند!»

 

در همین راستا شنیدیم وینفرد شفر به مدیران استقلال گفته است: «فوروارد گلزن می‌خواهم!» گفته می‌شود مهاجم مدنظر شفر یک مهاجم آلمانی است؟ البته محسن کریمی و بهنام برزای که قرار است در نیم‌فصل دوم به لیست آبی‌ها اضافه شوند قابلیت بازی در خط حمله را دارند ضمن آنکه علی قربانی سرزن هم می‌تواند به استقلال کمک کند اما شفر مهاجم ششدانگ می‌خواهد.

 

فورواردی که بتواند موقعیت‌های مناسب را تبدیل به گل کند. در میان مهاجمان استقلال تهران سجاد شهباززاده به رغم حمایت مدیران و مربیان تیم هنوز نتوانسته خودی نشان بدهد اگر قرار باشد یک مهاجم آلمانی یا خارجی به جمع استقلالی‌ها اضافه شود باید سجاد شهباززاده  از لیست استقلال خارج شود.

 

این در حالی است که وینفرد شفر از عملکرد دروازه‌بان و خط دفاعی خود راضی است و مشکل اصلی تیمش را در خط حمله می‌بیند. او معتقد است استقلال در کنار گل نخوردن باید گل بزند و این مشکل بزرگ با یک مهاجم خارجی چهارچوب‌شناس حل می‌شود.

 

تجربه نشان داده که مهاجمان خارجی در استقلال تهران خیلی جواب نمی‌دهند. مواردی همچون فابریتسیو،یرکوویچ، پروپییچ و... را می‌توان در این رابطه مثال زد.

 

البته باید منتظر ماند و دید وینفرد شفر به دنبال چه مهاجمی است؟ در فوتبال ایران که تیم‌ها مهاجمان گلزن خود را به استقلال نمی‌دهند و بنابراین تنها راهکار موجود همان خرید فوروارد خارجی است. یکی که بتواند برای استقلال گل بزند و دل هواداران پرشمار این تیم را شاد کند. در پایان از مدیران استقلال می‌خواهیم با دقت فراوان بازیکن خارجی خریده و از جذب فوتبالیست‌های بنجل و درجه چندم پرهیز کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qbpd8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیت سعید جدا می شود اما شهباززاده نه