تاریخ انتشار: 1395/09/23 19:27
کد خبر: 243217

پیش بازی ایرانجوان-راه آهن؛ فقرا به هم رسیدند/ شگفتی سازان رو در روی هم

فردا در یک بازی از لیگ یک تیم های ایران جوان بوشهر و راه آهن از ساعت 14:15 به مصاف هم میروند.
پیش بازی ایرانجوان-راه آهن؛ فقرا به هم رسیدند/ شگفتی سازان رو در روی هم

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم ایرانجوان در بازی قبلی خود توانست تیم خوب اکسین البرز را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد و یک برد خوب خارج از خانه بدست آورد و دومین برد متوالی خود را جشن بگیرد.

در مقابل تیم راه آهن در بازی قبلی خود با تیم نساجی مازندران به تساوی 1 بر 1 رسید تا دومین تساوی متوالی را داشته باشد.

بررسی نقاط ضعف و قوت دو تیم:

ایرانجوان با 17 گل زده و 22 گل خورده آمار نسبتا خوبی در خط حمله اما ضعیف در خط دفاعی دارند.این تیم با 4 برد 6 تساوی و 6 باخت وضعیت خوبی ندارد.

در مقابل راه آهن با 19 گل زده و 15 گل خورده آمار خوبی در خط حمله و دفاع خود دارند اما باید به فکر کمتر گل خوردن در بازیهای خود باشند.این تیم با 6 برد 7 تساوی و 3 باخت وضعیت خوبی دارد و به حاشیه امنی در جدول رسیده است اما باید برای صعود بجنگد.

آمار ایرانجوان در بازیهای خانگی:

ایرانجوانی های با 4 تساوی 3 برد و 1 باخت آمار متوسطی در بازیهای خانگی داشته اند و باید از امتیاز میزبانی خود نهایت استفاده را ببرند.

آمار راه آهن در بازیهای خارج از خانه:

راه آهنی با 4 تساوی 3 برد و 1 باخت آمار خوبی در بازیهای خارج از خانه داشته اند و برای نزدیک کردن خود به رقبا باید به فکر بهتر کردن این آمار باشند.

ایرانجوان با 18 امتیاز در رده 13 جدول قرار دارد.این تیم که سایه نفت مسجد سلیمان و خیبر را روی سر خود میبیند باید به فکر نتیجه گرفتن در این بازی باشد در غیر اینصورت ممکن است جایگاه خود را از دست دهد.

در مقابل تیم راه آهن که با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم میکند و سرمربی این تیم میخواهد برای این بازی از بازیکنان امید این تیم استفاده کند با 25 امتیاز در رده 7 قرار دارد و با برد در این بازی و امتیاز نگرفتن رقبا میتواند 3 تا 4 پله صعود داشته باشد در جدول

نکته جالب این بازی نتیجه گرفتن یکسان ایرانجوان در بازیهای خانگی و راه آهن در بازیهای خارج از خانه است.

نویسنده: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qjlxa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گربه سیاه ایرانجوان مقابل راه آهن چه خواهد بود!