تاریخ انتشار: 1395/06/09 13:20
کد خبر: 264517

به سختی پرسپولیسی شدم، به آسانی جدا نمی‌شوم

ساسان انصاری، مهاجمی که در ابتدای این فصل از فولاد جدا شد و به پرسپولیس پیوست، با وجود اینکه حضور خوبی در تمرینات سرخپوشان داشت و به یکی از بازیکنان موردعلاقه برانکو تبدیل شد، اما هنوز نتوانسته خودش را به ترکیب پرسپولیس برساند و در دو بازی آخر سرخپوشان فقط در دقایق پایانی به میدان رفته است...
به سختی پرسپولیسی شدم، به آسانی جدا نمی‌شوم

ساسان انصاری، مهاجمی که در ابتدای این فصل از فولاد جدا شد و به پرسپولیس پیوست، با وجود اینکه حضور خوبی در تمرینات سرخپوشان داشت و به یکی از بازیکنان موردعلاقه برانکو تبدیل شد، اما هنوز نتوانسته خودش را به ترکیب پرسپولیس برساند و در دو بازی آخر سرخپوشان فقط در دقایق پایانی به میدان رفته است. انصاری این روزها با جدیت مشغول تمرین است، اما در همین حال شایعاتی مبنی بر جدایی این بازیکن از پرسپولیس شنیده می‌شود. شایعاتی که ساسان هر روز بخشی از وقت خود را به تکذیب آنها اختصاص می‌دهد، اما همچنان از بین نمی‌روند.

انصاری دیروز در گفت‌وگویی کوتاه با همشهری ورزشی پیرامون شرایط این روزهای پرسپولیس گفت: «شرایط پرسپولیس واقعا خوب است و فعلا همه چیز عالی است. تیم در صدر جدول قرار دارد و در فاصله باقی‌مانده تا ۳دیدار حساس خودمان تمرینات منظمی را پشت سر می‌گذاریم تا بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.»

بازیکن شماره۱۷ پرسپولیس در خصوص شایعاتی که درباره جدایی او به گوش می‌رسد، توضیح داد: «من با سختی به پرسپولیس آمده‌ام و همه می‌دانند که از کودکی طرفدار پرسپولیس بوده‌ام.

پس دلیلی ندارد که حالا به همین راحتی این تیم را از دست بدهم. من در پرسپولیس می‌مانم و فقط باید بیشتر تلاش کنم تا به جایگاه خودم در تیم برسم.»

انصاری در مورد شایعاتی که در مورد جدایی او مطرح شده، گفت: «واقعا نمی‌دانم این شایعات چگونه ساخته شده است، اما من هرگز قصد جدایی از پرسپولیس را نداشته‌ام و ندارم.

وقتی بازی نمی‌کنم تنها یک راه برایم باقی می‌ماند و آن تمرین کردن است. من با انگیزه‌های زیادی به پرسپولیس آمده‌ام و باید بگویم به این زودی میدان را خالی نمی‌کنم. انتظارم از خودم بالاتر از این حرف‌هاست و مهم این است که برانکو ایوانکوویچ به کارم اعتقاد دارد.»

انصاری درباره اینکه پرسپولیس می‌تواند روند خوب این روزهایش را ادامه بدهد، گفت: «همه چیز بستگی به خودمان دارد و باید تلاش کنیم تا بتوانیم در یک سطح باقی بمانیم. باید بتوانیم همین‌طور با قدرت در ادامه فصل هم پیش برویم تا نتیجه بگیریم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qke9n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو-سعداوی/ فولاد رنگ امتیاز را می بیند؟