تاریخ انتشار: 1396/05/18 20:06
با عملکردی خیره کننده؛
کد خبر: 190041

جای خالی عباس زاده احساس نشد؛ غوغای فرشید، پاداش ماهشهر در اولین بازی!

در اولین هفته از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور شهرداری ماهشهر با 4 گل از سد راه آهن از ریل خارج شده عبور کرد تا شروعی رویایی داشته باشد.
جای خالی عباس زاده احساس نشد؛ غوغای فرشید، پاداش ماهشهر در اولین بازی!

 لیگ دسته اول فوتبال کشور را می توان آزمونی سخت برای تیم های مدعی دانست چرا که در این رقابت ها اصلا هیچ چیزی قابل پیش بینی نبوده و هر اتفاقی ممکن است در میدان نبرد بیفتد که نمونه اش پیروزی 4 بر0 شهرداری ماهشهر در اولین هفته در مصاف با راه آهن از ریل خارج شده بود که هر لحظه به دره بیشتر نزدیک می شود.

در این بازی و صرف نظر از نتیجه بدست آمده، آن چه که مهم بود معرفی بازیکنی به نام فرشید پاداش بعنوان گلزن و ارزشمندترین بازیکن برتر در هفته اول بود که توانست نگاه ها را متوجه خود نماید.

فرشید در این بازی به تنهایی سه گل را وارد دروازه راه آهن نمود و پایه گذار گل چهارم این تیم نیز بود و در یک بازی رویایی، شهرداری ماهشهر را کمک کرد تا به سه امتیاز شیرین این بازی دست یابد و خود را مهیای دیدار با شهرداری تبریز در دومین هفته نماید.

 گلزنی فرشید پاداش آنهم سه گل و یک پاس گل در یک بازی و کسب 4 امتیاز و عنوان با ارزش ترین بازیکن هفته اول، ما را به یاد محمد عباس زاده انداخت که در فصل گذشته در نساجی به تنهایی 24 گل وارد دروازه حریفان نمود. البته هنوز خیلی زود است که بخواهیم این 2 بازیکن را با هم مقایسه کنیم ولی استارت فرشید گویای این مطلب می باشد که حداقل تا اینجای کار جای خالی عباس زاده را در لیگ دسته اول احساس نکنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qnj5p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدول کامل گلزنان لیگ یک در پایان هفته اول
فرشید پاداش مقتدرانه در صدر؛

شهرداری ماهشهر خشن‌ترین تیم لیگ یک در پایان هفته اول
با دریافت یک کارت قرمز و سه کارت زرد؛