تاریخ انتشار: 1395/11/08 23:10
کد خبر: 233041

مچ گیری اینستاگرامی دیوید بکام از پسرش بروکلین +عکس

رابطه صمیمانه کاپیتان پیشین و ستاره محبوب فوتبال انگلیس را در تازه‌ترین شوخی او با پسرش می‌توان لمس کرد. دیوید بکام که پیش‌تر در توصیف روزهای دوری‌اش از فوتبال گفته بود: «همه وقتم را با فرزندانم می‌گذرانم» با یک شوخی اینترنتی با پسر بزرگش بروکلین اتفاق جالبی را رقم زد و یک بار دیگر خبرساز شد.
مچ گیری اینستاگرامی دیوید بکام از پسرش بروکلین +عکس

یکی از قابلیت های محبوب این روزهای اینستاگرام برای افراد مشهور، استفاده از قابلیت مکالمه زنده که اینستاگرام آن برای پاسخ گویی به پرسش های هواداران این اشخاص است. بروکلین بکام پسر ارشد دیوید بکام نیز در یکی از این لایو استوری ها در حال گفت و گفت با مخاطبانش بوده که از قضا پدرش از راه می رسد و دیدگاه های جالبی را زیر مکالمهٔ آنلاین وی عنوان می کند.

دیوید بکام- بروکلین بکام

به گزارش سان، در این ماجرا بکامِ پدر از راه رسیده و برای فرزند 17 ساله اش نوشته است: «تو (الان) باید در مدرسه باشی»؛ ماجرا به همین جا ختم نشد و هافبک پیشین منچستریونایتد، رئال مادرید، آث میلان، پاری سن ژرمن و لس آنجلس گالکسی در ادامه خطاب به پسرش که پیراهنی آشنا برای کاپیتان اسبق تیم ملی انگلیس بر تن داشت نوشت: «پیراهن قشنگی است، آن را از کجا آورده ای؟» سپس چنین نوشت: «آن پیراهن من است».

دیوید بکام- بروکلین

همین مسئله به سوژه بسیاری از سایت های ورزشی و البته تفریحی تبدیل شد و در سراسر جهان بازتاب های مختلفی داشت. ظاهرا بار دیگری که هوای گپ و گفت با مخاطبان بروکلین به ذهن وی خطور کند، بایستی در وهله نخست هماهنگی های لازم در این زمینه را با پدرش به عمل آورد!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qrmla

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عجیب اما واقعی/ بازیکنانی که پیشنهاد بارسلونا را رد کردند +تصاویر