تاریخ انتشار: 1396/02/09 20:36
اختصاصی| نگاهی به موفقیت اروند؛
کد خبر: 214041

خرمشهری ها با علی نیکبخت در بهشت

تیم اروند خرمشهر موفق شد در گچساران دست به کار بزرگی بزند و در باران سنگ، موفق شد تیم نفت و گاز این شهر را با یک گل شکست دهد.
خرمشهری ها با علی نیکبخت در بهشت

به گزارش فرتاک ورزشی، علی نیکبخت مربی با دانش اروندی ها پس از آنکه از این تیم جدا شد و سپس بار دیگر مسئولیت فنی این تیم را تقبل کرد، نظم خوبی را به این تیم داده است و فاصله فنی ایجاد شده ما بین آمدن و رفتن این مربی روز به روز در حال کمتر شدن می باشد و اوج کار این تیم، پیروزی در ثانیه های پایانی در بازی جنجالی مقابل نفت و گاز گچساران در خارج ازخانه بود که با مدیریت بحران این مربی خوشنام، ختم به خیر شد و اروندی ها توانستند پیروز این جدال حساس و شش امتیازی شوند و به گونه ای، یکی از رقیب های مستقیم خود را در خانه اش شکست دادند تا چشم انتظار هفته های باقی مانده باشند و با کسب نتایج خوب به لیگ دسته اول صعود کنند.

بی شک، دانش علی نیکبخت می تواند کمک زیادی به اروندی ها بکند. دانشی که در بازی های قبلی به خوبی از آن استفاده کردند و توانستند تا اینجای کار امتیازات مهم و حیاتی را کسب کنند.

سرنوشت اروند در دستان خودش می باشد و اگر این تیم عزم جدی برای صعود به لیگ دسته اول را دارد، کاری به اما و اگر ندارد و با برد در بازی های مستقیم روانه لیگ دسته اول می شوند.

حال منتظر هفته های آتی باشیم تا نظاره کنیم، آیا علی نیکبخت می تواند ناخدای خوبی برای، کشتی اروندی ها باشد و آن ها را به ساحل ارامش برساند یا خیر.

خبرنگار: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qzglp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت علی نیکبخت به نیمکت اروند خرمشهر
اختصاصی| کام‌بک نیکبخت به خرمشهر؛