تاریخ انتشار: 1396/02/03 18:54
اختصاصی| هفته سی و سوم لیگ یک؛
کد خبر: 215165

پیش بازی مس کرمان - نفت مسجدسلیمان؛ چهارمین شکست متوالی در انتظار شاگردان ابراهیم زاده؟!

افت وحشتناک و ناگهانی تیم فوتبال مس در 5 هفته‌ی اخیر رقابت‌های لیگ یک که چهار شکست روی دست این تیم گذاشت، چنان هواداران این تیم را دلسرد کرد که بعد از داغی هیجان ناشی از صعود قبل از این بازی‌ها، حالا ترک بزرگی روی قلب‌های خود می‌بینند و با افسردگی محض نتایج تیم خود را در این بازی‌های پایانی دنبال می‌کنند.
پیش بازی مس کرمان - نفت مسجدسلیمان؛ چهارمین شکست متوالی در انتظار شاگردان ابراهیم زاده؟!

به گزارش فرتاک ورزشی، شاید این روزها کرمانی‌ها بازهم به قهری خودخواسته با تیم فوتبال مس وارد شده باشند و به نوعی وانمود کنند که نتایج این هفته‌های مس خیلی برای آن‌ها مهم نیست اما نتایج تیم مس برای خودش بسیار مهم است و کافی است این تیم یک شکست دیگر در کرمان و برابر نفت مسجد سلیمان بپذیرد تا این افسردگی رسما به خشم تبدیل شود!

مس اگر می‌خواهد بر حجم حرف و حدیث‌هایی که امروز برایش زده می‌شود وعمدتا کلام خوشایندی هم در خود ندارد، اصلا نباید به گونه‌ای در بازی این هفته خود به زمین برود که همانند بازی با راه‌‌اهن برای پیروزی حریف بفرما بزند.

این شکست می‌تواند اوضاع درونی مس را بحرانی‌تر کند و به تبع آن تصمیم‌گیری‌هایش را برای فصل بعد سخت‌تر کند. در مقابل هیچکس به اندازه خود مس به پیروزی در بازی مسجد سلیمان نیاز ندارد و این برد می‌تواند حداقل جو داخلی این تیم را با آرامش بیشتری همراه کند.

به همان اندازه که این بازی برای مسجد سلیمان مهم است تا خود را از جمع تیم‌های سقوط کننده نجات دهد، برای تیم مس هم باید این بازی مهم باشد تا خود را از پرتگاه دردسر رهایی بدهد.

قطعا حریف مس به واسطه‌ی شرایط جدول هم که شده با تمام توانش به کرمان می‌آید ودر مقابل کافی است که تنها یک گام مس عقب بکشد تا همانند بازی با راه‌‌اهن چوب آن را به بدترین شکل ممکن بر بدن ببیند.

شاید خیلی از بازیکنان مس بنا به طبع خود بیشتر از آنکه درگیر این چند بازی آخر مس در لیگ این فصل باشند،کاملا فکر خود را روانه‌ی فصل بعد و زمان نقل وانتقالاتش کرده باشند اما آن‌ها نباید فراموش کنند که کرمانی‌ها عملکرد آن‌ها در این چند بازی را نیز زیر نظر دارند و شاید کم کاری و یا ضعف در این چند بازی سبب شود که آن‌ها حق انتخاب ماندگاری در این تیم را از دست بدهند.

مس اگر قصد داشته باشد چهارمین شکست متوالی خود را هم در این بازی پذیرا باشد،آنوقت است که دیگر هیچ نشانی از روزهای خوب خود در نیم فصل دوم باقی نخواهد گذاشت و در مقابل کسب سه امتیاز این بازی حداقل می‌تواند بلا را از این تیم تا حدودی دور کند و در روزهای دل پیچه مس حکم یک خاکشیر داشته باشد.  

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qznn9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابراهیم زاده: اگر در تیم بمانم شک نکنید فصل بعد مس را لیگ برتری خواهم کرد
پارس جنوبی لیاقت لیگ برتری شدن را داشت؛

مس و ابراهیم زاده در بن بست صعود به لیگ برتر
اختصاصی| پایان کار فوتبال اقتصادی؛

مس و ابراهیم‌زاده برای لیگ برتر بزرگ نشده اند؟!
اختصاصی| مس به دنبال صعود از قله؛