تاریخ انتشار: 1396/09/08 19:30
تصمیم مدیران و کادرفنی مس برای نیم فصلی بهتر؛
کد خبر: 171668

کسر 10درصدی قرارداد بازیکنان و کادرفنی مس کرمان

عصر روز گذشته جلسه‌ی مشترک هیات مدیره‌ی باشگاه مس کرمان، مدیرعامل، کادر فنی تیم فوتبال مس و کمیته‌ی فنی این باشگاه با موضوعیت بررسی عملکرد تیم فوتبال مس برگزار شد.
کسر 10درصدی قرارداد بازیکنان و کادرفنی مس کرمان

 در این جلسه موارد مختلف مربوط به نتایج تیم فوتبال مس به بحث و بررسی گذاشته شد و حاضرین موارد مربوط به نتایج تیم فوتبال مس و عملکرد آن را مطرح کردند. با بررسی دقیق جزئیات مربوط به تیم فوتبال مس و بررسی نقاط مختلف آن، در نهایت جمع‌بندی وبرنامه‌ریزی‌های لازم برای بازی های پیش رو به خصوص نیم فصل دوم با عملکردی مطلوب‌تر انجام گرفت.

کادر مدیریتی باشگاه مس کرمان و کادر فنی تیم فوتبال آن با ارایه برنامه‌های خود، برای نیم فصل دومی قوی‌تر توئم با کسب نتایجی بهتر، اعلام کردند که با پشت سر گذاشتن حواشی و کسب نتایجی که منجر به اتحاد بیشتر هواداران تیم مس کرمان خواهد شد و با کمک و همراهی این عزیزان و یاری همه‌ی مسئولین امر، در بازی های پیش رو و دور برگشت مسابقات لیگ یک، نتایج بهتری برای تیم فوتبال مس کرمان ثبت خواهد شد.

در این نشست مقرر شد به دلیل نتایج ضعیف تیم فوتبال مس در هفته‌های اخیر مبلغ ده دصد از قراردادهای بازیکنان و کادرفنی مس به عنوان جریمه کسر گردد. در این جلسه بر اعلام حمایت قاطع مدیرعامل محترم شرکت مس از صعود تیم فوتبال مس تاکید شد و اینکه بر اساس این رهنمود، باید برنامه‌ریزی‌های لازم جهت عملکردی شایسته در ادامه‌ی راه مسابقات لیگ یک، انجام گیرد.

در پایان حاضرین به همراهی با هواداران تیم فوتبال مس تاکید کردند و ابراز امیدواری نمودند که با کمک سرمایه‌های اصلی باشگاه مس که با کسب نتایج بهتر قطعا حضور بیشتری نیز در ورزشگاه خواهند داشت، راه سخت پیش رو را با قدم‌هایی بهتر طی کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w5m6v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلانتری: در کرمان اذیت شدیم/ با قوی‌ترین تیمی که بازی کردیم، مس بود/ این برد را به هوادارانمان تقدیم می‌کنم
به مدیران مس بابت داشتن این تیم خوب تبریک می‌گویم؛

پیش بازی مس کرمان-فجرسپاسی؛ تقابل همسایه‌ها برای مدعی شدن
اختصاصی| فجر بالاخره بیشتر از یک گل می‌خورد!